|
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
|
מעולם לא נתתי "תרוץ" שהבעיה היא בחוות השרתים או משהוא דומה לכך, הבעיה פורטה ללקוח באופן מלא, ומיד לאחר שהשרת חזר עדכנתי אותו.
לגבי החזר כספי? במידה ואתן לדניאל החזר כספי כפי שביקש, מה עם הלקוחות האחרים שלי? לא אוכל להחזיר כספים של מעל 2000 ש"ח חזרה ללקוחות שלי (עבור 3 ימים שהשרת לא היה בתפקוד). לסיכומו של דבר - כעת אני ודניאל מגיעים להסכם משותף שיוציא את שני הצדדים מרוצים, בסיום ההסכם הוא יחזור לאשכול ויגיב חזרה שהכל הסתדר ביננו.
__________________
דניאל גולוב. |
![]() |
# 2 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
כי זה לא נעים לך להוציא 2000 ש"ח? זהו כסף שהרווחת בצורה שהיא אינה ישרה והוגנת, על שירות שלא עבד. איזה מין דבר זה לא להחזיר? גם אם זה היה מיליון ש"ח מחובתך להחזיר ללקוחות על שירות שלא פעל. וכשהלקוח מעוניין לעזוב, אם הוא התחייב אז במינימום תחזיר לו את הזמן שנותר. אפילו לא את הכול. וכולם מרוצים. אבל לחייב בן אדם.. איזו מין צורה זאת.
__________________
|
|
![]() |
# 3 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
החזר כספי? השירות עבד במלואו, חוץ מ3 ימים בלבד (על 3 ימים לא אוכל להחזיר כספים של התחייבויות לרבעון ולחצי שנה). בכל אופן - אני מעולם לא הגעתי למצב שלקוח שלי לא מרוצה (פרט למקרה הזה), ולכן אני משתדל כמה שיותר לרצות את דניאל (ובינתיים אנחנו סוגרים על פיצוי ראוי).
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 4 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
אתה הבעלים אתה יכול הכול. השירות לא עבד במלואו, בן אדם לא יכול לעבוד על שרת שנופל הרבה וששלושה ימים (ועוד לא רצופים!!) היה למטה. זה לא לעניין וגם דיברנו על זה בטלפון. אני יודע שאתה משתדל, אבל בחייאת תפסיק לעשות שטויות ולומר דברים מפגרים. לפעמים קורים מצבים שאין ברירה הדרך הנכונה היא לא תמיד היפה ביותר מבחינתך.
__________________
|
|
![]() |
# 5 |
אושיית הוסטינג
|
מחשבה עסקית נכונה היא לא לנסות לשמר את ה-20 שקל שתרוויח מההתכתשות הזאת,
אלא להשקיע במיתוג נכון (ע"י החזר כספי) והתנצלות. סתם שאלה, כמה זמן השקעת בטארד הזה מאז שהוא נפתח? האם הזמן שהשקעת בהודעה הזו לא שווה מעל ל-20 שקל?
__________________
אבי |
![]() |
# 6 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
* לפחות אני מקווה שתשנה את התקנון שלך . כי היום ,וזה ידוע שרוב הלקוחות לא מסתכלים על תקנון לפני שהם רוכשים וזאת הטעות , ממליץ לכל מי שמחפש לקנות משהו מחברות קטנות שקודם ילך לתקנון . ודרך אגב התקנון שלך ממש לא נחשב תקנון שירות נורמלי יש הרבה "חורים" במה שרשום שם שבכיף אפשר להגיש תביעה , אפילו אם הכנסת שורה שאין החזר כספי . ממליץ לך לפנות לעורך דין ולסגנן תקנון שירות שיעמוד גם בבית משפט . |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|