|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
# 30 |
|
עסק רשום
|
קודם כל תודה לכולם על הרעיונות
ובנוגע לכמה זה עולה ללקוח זה תלוי בכמות המשאבים שהוא לוקח מהמערכת המנימום של מחיר כדי להיכנס ל פרמיום זה 300 ש"ח כולל מע"מ לגבי מי שאמר על UPTIME אתה עושה חשבון לפי חודש מה שלא נכון אני מקבל לקוחות חדשים כל החודש מה שאומר שאם קיבלתי לקוח ביום א בבוקר וביום א בערב הייתה נפילה הוא לא קיבל 99% UPTIME |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|