|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
חבר וותיק
|
זה יותר מדי לחרטט בשכל , עד שתעשה את כל השלבים האלה תקבל Ignore (או שלא...), אבל אני לא ממש מסכים. להוריד את המחיר בלי שום סיבה, זה טפשי וחובבני - יוצא מכך שלקוח אחד משלם, מחיר כזה ואחר מחיר אחר על אותה חבילה. כשהלקוח ששילם יותר יגלה (אם יגלה...) הוא יתעצבן ויעזוב...
יוצא שהתחננת ועוד הפסדת.... |
![]() |
![]() |
# 2 | |
מנהל פורום, עסק רשום
|
ציטוט:
כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני. עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים. |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
משתמש חדש
|
ציטוט:
אם הלקוח משלם לך סכום גדול אפשר בהחלט לתת הנחה ללקוחות מסויימים או להתאים משהו אישי לכל לקוח. מצד שני - אם כל הרווח שלך מהלקוח הוא 10-50 שקלים לחודש, יוצא שאם אתה מנהל עם הלקוח שיחה אחת בחודש שנמשכת יותר מכמה דקות, אתה מפסיד כסף (זמן=כסף, כאמור), ובגלל זה הרדיפה אחרי לקוחות קטנים של hosting לא תעזור לך להתקיים אלא רק להפסדים. לעומת זאת אני בטוח שלכל אחד כאן יהיה הרבה זמן לשיחות טלפון אם יהיה מדובר בלקוח שמביא 20000 שקל לחודש. ואפילו נשמע לתת לו הנחה של 10 שקלים או 15 ![]() |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|