![]() |
# 26 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אם יש לך אישית תלונה על מנהל ספציפי, שלח לי הודעה פרטית. אם אין לך תלונה ספציפית, ואתה רק רוצה "לעזור לחבר", אז אני כבר אומר לך: אל תעזור. כל חבר שיש לו תלונה על משהו פה בפורום, יכול לשלוח לי ישירות הודעה פרטית. אני מגיב על כל הודעה שנשלחת לי. אם אתה חושב שמישהו רצה להגיד משהו.. אז אני אגיד לך ישר: זה נדמה לך ואל תבלבל את העובדות עם "נדמה לי" ו"אני חושב שיש עוד כמוני". עד עכשיו ראיתי הרבה משתמשים שיש להם בעיה עם חוקים. לא בעיה עם מנהלים. לכל מי שיש בעיה עם איזה מנהל, יכול לשלוח לי הודעה פרטית. יש פה הרבה מאד משתמשים שפנו אלי בעניינים שונים וכולם קיבלו תשובה. אף אחד מהם לא התלונן על יחס של מנהלים. התלונות היו בסגנון של: "פרסמתי הודעה X במקום לא נכון וקיבלתי אזהרה". אני לא רואה שום דבר בעייתי עם קבלת האזהרה. מה משתמשים מעדיפים? ישר שניתן להם "באן"? בשביל זה אנחנו מזהירים קודם. שוב, לא קיבלתי תלונות על מנהלים, אז אם יש לך תלונה על איזה מנהל, שלח לי בפרטי. מאחר וציינת ש"יש תלונות על מנהלים" אני אשמח שתראה לי תלונה אחת על מנהל. -אלון. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|