|
![]() |
# 1 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
כל הכבוד, מראה על ריציניות, בהצלחה בהמשך!
|
![]() |
# 2 |
חבר וותיק
|
תום איך אפשר לתפוס אותך?
|
![]() |
# 3 |
חבר מתקדם
|
חבר'ייה, אני לא מבין את כל ה"כל הכבודים" וכו'..
אישית, אני משתתף בצער בעל החברה ומפעיליה. סך הכל מה שקרה כאן זה קודם כל זה שניפרץ השרת, כבר זמן רב התוכן לא חזר לשרת והלקוחות סובלים. עם כל הכבוד, עינייני הפנים שלך כגון לחימה כנגד הפורץ בצורה משפטית וכמה כסף אתה משלם על השחזור לא אמורים לעניין את הלקוחות. יש עובדה, פישלתם באבטחת השרת. אני לא מבין מה הקטע פה של "פעם הבאה אני קונה רק מ x" כאשר x פישל בעצם ובינתיים איננו רואים שום תוצאות חוץ ממילים כמו שילמתי ככה וככה, הלכתי לשם ולשם וכו' (אני לא אומר שמה שבעל השרת אומר איננו נכון, אלא אני אומר שאת הלקוח מעניינות עובדות ולא מילים). זה לא אמור לעניין את לקוחותיך אם שיחזרת את המידע עם תוכנה שהורדת מהאימיול או ששילמת לחברה 1,200$ על מנת שתבצע זאת עבורך. אני מצטער אם תגובתי איננה לרוחך, אך זוהי דעתי. שוב, מצטער עם נפגעת - זוהי איננה הייתה כוונתי.
__________________
![]() |
![]() |
# 4 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
![]() בוא אני אגיב לך על כמה דברים.. תום עשה את כל הדברים שהוא צריך לעשות ומעבר!! -הלך לחברה יקרה ביותר, שיחזר את הקבצים של הלקוחות ושלו, ולדעתי?? שכחת פה משהו נורא חשוב אדון מארק!!! תום ולא ולא אף אחד אחראי על הקבצים של הלקוחות!! בתקנון רשום במפורש: אחריות וגיבויים: חברתנו אינה אחראית לכל נזק שנגרם לאתר הלקוחות או לחומר הלקוחות. חברתנו אינה מספקת גיבויים! עליכם לעשות גיבויים באופן אישי ועצמאי! חברתנו כן תהיה אחראית על הגיבויים אלא אם כן אתם במסגרת הלקוחות הרשומים בגיבויים יומיים (בתוספת תשלום). נו מארק? הזכרתי לך משהו? ![]() עוד דבר, מה שתום הבטיח - הוא עשה! עכשיו הוא מחכה שאייל תמיר (לוילנס מי שלא מכיר) ילך ויתקין את הארדיסק מחדש לשרת. יש לו בעיות עם המכונית בגלל זה תום נתקע. לא מבין איך יש לכם עוד את החוצפה להגיב בכזה טון לתום. יום טוב, טל
__________________
בברכה, טל |
|
![]() |
# 5 |
הוסטסניון
|
טל עם כל הכבוד ויש כבוד
הפכתם מצב שבו נטו הוסט לא בסדר למצב שנטו הוסט הפכה ממינוס לפלוס אני מחזיק מתום על העובדה שהוא דאג לגיבויים אבל לא ציפיתי שיעשה משהו אחר זה לא שהוא בא ועשה משהו שלא ציפו ממנו! הוא עשה מה שחברה מקצועית עושה וכל הכבוד לו אבל די להפוך את נטו הוסט ל "קורבן" ולהגיד "אוי ואבוי הם אחלה חברה מסכנים תקנו מהם תקנו מהם" זה יכול לקרות לכולם, אבל אני לא חושב שזה אמור לקרות.. יש פה פאשלה של נטו הוסט שיהיה בהצלחה מחזיק מתום. |
![]() |
# 6 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
לא יודע אם אני כ"כ יכול להגיד אבל האשמה של הפריצה, לא קשורה לתום... ממש לא... לא הייתה בעית אבטחה בשרת, לא בעיה אצל תום.. בעיה משהו אחר.. וגיא, תאמין לי שאם המצב היה שתום פישל ותום היה אחראי על הפריצה, אז תום היה באמת אחראי לשחזר את הגיבויים. אבל הפריצה לא היתה באשמת תום... בהצלחה לכולם ![]()
__________________
בברכה, טל |
|
![]() |
# 7 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
טל, אם אינך מסכים בדעתי, אין צורך לענות בטון מתנשא. אני נתתי את תגובתי בגובה העיניים, ולתגובה דומה אני מצפה. אגב, אתה אומר שאינכם אחראים על הקבצים, אז על מה אתם כן אחראים? זה יפה מאוד שאירגנתם תנאים שיגנו עליכם בכל כיוון, אבל אתם חברת אירוח אתרים, ואם אינכם מסוגלים לתת אחריות על האתרים המאוחסנים על השרת...
__________________
![]() |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|