|
|
# 12 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
זה הטובות שלי,אני לא כזה תותח אבל אני בסדר.
האנשים ממדריכים תאמת :/ חוץ מהניגר שעשית על האיש הלבן בגלל זה הם באותו פוזה. http://img255.imageshack.us/img255/1128/gmany3xn.jpg http://img255.imageshack.us/img255/262/boks8ax.jpg http://img255.imageshack.us/img255/8596/ohvoth3ly.jpg |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|