|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 2 |
|
הנהלת הפורום לשעבר
|
עכשיו שי, תלמיד כיתה י' 5 יח"ל יבוא להראות לכל ה"חבר'ה" תרגיל במת'...
שעות בחודש = 24*28 (28 מציין את החודש הכי קטן שלא תבואו לבכות לי)=672 שעות. שזה אומר ש1% מהחודש (אם עושים את ההיפך מ99%) אומר שמותר להם להיות 6.72 שעות שזה אומר בסביבות 6 שעות ושלוש רבעי שעה. במקרה של 99.9 זה 0.1% זה אומר 0.675 שעות שזה אומר בערך 35-40 דקות, מה אנחנו למדים?....שאם הם התחייבו ל99%/99.9% עדיין מותר להם ליפול ותכניסו את זה לראש!!...כל עוד הם לא אמרו 100% מותר להם. אז חלאס לבלבל כל היום במוח. יש להזכיר שאין לי מושג מי החברה הזאת בכלל ולא התנסתי בשירותים שלה, אני לא בא להגן עליה ולא על אף אחד אחר, רק להזכיר לכמה אנשים פה כמה דברים. וכמו שעידן אמר: "ולא על כל בעיה צריכים לרוץ להוסטס!" |
|
|
|
# 3 | |
|
אחראי פורום
|
נאמרו פה כמה דברים שלא היו לרוחי.
שלום,
נאמרו פה כמה דברים שלא היו לרוחי. ההסבר- אתמול(24.3.06) בשעה 9 בערב נחסם האיפי שלנו ע"י 012 כתוצאה מכך שהתקיפו אותנו - לציין שהשרת לא נפל והוא עדיין באוויר - אייל שממנו אנחנו משכירים היה שם ובדק. לאחר בירורים נוספים ונסיונות כושלים הוחלט על ידם לחסום אותנו למשך 24 שעות (סביבות 9 וחצי בערב היום יחזור). אני הודעתי לכל לקוחותי - טלפונית! כן, התקשרתי לכל לקוח ולקוח בנפרד והודעתי לו על כך!. כמו כן הצעתי לכל הלקוחות שרת חלופי עד שהשרת יחזור (על כך תודה לבן). כמו כן אצלי כן מקבלים פיצויים עפ"י המובטח! (לעומת מקומות אחרים - לא אציין). בעמוד האפטיים רשום - ציטוט:
ועכשיו סתם לקטע - mr. serv אתה לקוח שלי? לא... זה הוא פורום תמיכה של העסק? לא... אז אני לא חושב שיש לך את הזכות לפרסם הודעה כזאת - כל לקוחותי קיבלו הודעה בתוכנות המסרים ובטלפון. המשך יום נעים ושבת שלום.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
|
|
|
# 4 | |
|
חבר על
|
ציטוט:
יש לי אחסון על שרת של לקוח לפי דעתי זה נחשב מישהוא אומר שלא? |
|
|
|
|
# 5 | |
|
הנהלת הפורום לשעבר
|
ציטוט:
אם מישהו הביא לך אכסון בדרך זו או אחרת, אתה לא קשור ואתה לא יכול לדרוש כלום. יום טוב. |
|
|
|
|
# 6 |
|
חבר על
|
אני לא דרשתי אני שאלתי יש הבדל ורציני אחי!!!
|
|
|
|
# 7 | |
|
הנהלת הפורום לשעבר
|
ציטוט:
תקרא, ואז תקרא שוב. ואם הם מחזירים או לא, זה גם לא עניינך מה שיש להם עם הלקוחות. חלאס לדחוף את האף לכל עסק אנשים. |
|
|
|
|
# 8 | |
|
חבר על
|
ציטוט:
יש לי לקוחות שלי ושל נוף שרוצים לדעת מה קורה ואני תומך שלהם בעיקרון אני גם המנהל אבל בגלל שאני לא מבקש כסף אני לא קשור לעניין הכספי! אז אני רוצה לדעת מה הולך אם אני מקבל את השרת ואם כן מתי ואיזה פיצוי אתה מביא לי כדי שאני ידע איזה פיצוי להגיד ללקוחות שהם מקבלים תחשבו אנשים!!! |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|