|
|
# 10 |
|
משתמש תחת חוזה ניסיון.
|
אם הבנתי נכון הוא רוצה לדעת איך זה עובד..
אז פשוט ביותר, insert, update, delete וכו'.. insert - פקודת mysql להכנסת מידע למסד update - פקודת mysql לעדכון מידע delete - פקודת mysql למחיקה כל העיקרון של הניהול תוכן עובד ע"פ 3 "הפקודות" האלו. זה פחות או יותר על רגל אחת
__________________
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|