|
|
|
|
# 1 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
האייפי שכל אחד מקבל הוא איייפי "מוזמן". לפי זה יש זמן מסוים שעובר עד שהזמנה עוברת והמשתמש מקבל אייפי חדש. מה שכן אתה יכול לעשות זה להתחבר לפרוקסי וזה יפתור לך את הבעיה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להתקשר לספק אינטרנט שלך אם זה בזק או 012 לא משנה ממש. ולבקש את הפרטים לחיבור לפרוקסי שלהם, הם אפילו אם ישמחו לעזור לך בזה כי זה מקל להם על העומסים. וקצת מאיץ לך את המהירות אינטרנט. יבגני |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|