הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 26-07-06, 17:33   # 1
Bla123Bla
חבר פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2006
גיל: 41
הודעות: 273

Bla123Bla לא מחובר  

הדברים המשוגעים תמיד קורים בלילה משום מה.

הייתה תקופה שהיה כתוב בהסכם ההתקשרות שהלקוח זכאי לתמיכה במשך כל שעות היום (24 שעות, ימים א-ה). היה לקוח אחד שכל יום התקשר אליי בערך ב4-5 בבוקר רק כדי לבדוק אם אני ער למקרה שהוא יצטרך תמיכה.

שעסקתי בתחום אחסון האתרים היה לקוח שהתקשר איזה 10 פעמים בשעות הבוקר המוקדמות בטענה שהאתר שלו לא פועל. בכל ה-10 פעמים אמרתי לו "שמע, אין שום בעיה האתר ניכנס לי מצויין". הוא אמר לי כנראה יש לך בעיה בשרת. מכאן עברנו זמן רב של תמיכה אונליין בצ'אט עד שהוא בה אליי ביציאה "אה, לא רשמתי את הדומיין נכון".

אני עם חברה שלי, 2 בלילה מתקשר אליי מישהו שניכנס לאתר של החברת אחסון "שומע אחי תגיד אתם מספקים אחסון אתרים" ברור שלא כך רציתי להגיב אך אמרתי לו כן ישר אמר יאללה ביי. אחרי חצי שעה הוא מתקשר ושואל אם השרתים תומכים בעיצובים (???) לא ממש הבנתי אז אמרתי לו "אפשר להעלות לשרת קבצי תמונה ועיצובים מתוכנתים או עיצובים בכל בכל צורה שלהם, במידה והקבצים לא עוברים על הסכם ההתקשרות". אמר יאללה ביי. אחרי כמה זמן הוא מתקשר ואומר "השרת תומך ב-HTML נכון?" אמרתי כן ואז בנוהל יאללה ביי. אחרי זה הוא מתקשר שואל כמה תעלה החבילה עם הפרטים הבאים....אני אומר לו את כל המחירים אפשר לראות באתר. הוא אומר סבבה מנתק. בבוקר הוא התקשר שוב (ב-10 ככה) והודיע לי שלדעתו השרת שלי לא תומך בעיצובים אז הוא לא מזמין (אוי לא).

אבל לרוב הלקוחות היו מעולים, כאלה שכיף לעבוד איתם.
  Reply With Quote
ישן 26-07-06, 17:40   # 2
Aviv|LDFix.com
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
הודעות: 588

Aviv|LDFix.com לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bla123Bla
הדברים המשוגעים תמיד קורים בלילה משום מה.

הייתה תקופה שהיה כתוב בהסכם ההתקשרות שהלקוח זכאי לתמיכה במשך כל שעות היום (24 שעות, ימים א-ה). היה לקוח אחד שכל יום התקשר אליי בערך ב4-5 בבוקר רק כדי לבדוק אם אני ער למקרה שהוא יצטרך תמיכה.

שעסקתי בתחום אחסון האתרים היה לקוח שהתקשר איזה 10 פעמים בשעות הבוקר המוקדמות בטענה שהאתר שלו לא פועל. בכל ה-10 פעמים אמרתי לו "שמע, אין שום בעיה האתר ניכנס לי מצויין". הוא אמר לי כנראה יש לך בעיה בשרת. מכאן עברנו זמן רב של תמיכה אונליין בצ'אט עד שהוא בה אליי ביציאה "אה, לא רשמתי את הדומיין נכון".

אני עם חברה שלי, 2 בלילה מתקשר אליי מישהו שניכנס לאתר של החברת אחסון "שומע אחי תגיד אתם מספקים אחסון אתרים" ברור שלא כך רציתי להגיב אך אמרתי לו כן ישר אמר יאללה ביי. אחרי חצי שעה הוא מתקשר ושואל אם השרתים תומכים בעיצובים (???) לא ממש הבנתי אז אמרתי לו "אפשר להעלות לשרת קבצי תמונה ועיצובים מתוכנתים או עיצובים בכל בכל צורה שלהם, במידה והקבצים לא עוברים על הסכם ההתקשרות". אמר יאללה ביי. אחרי כמה זמן הוא מתקשר ואומר "השרת תומך ב-HTML נכון?" אמרתי כן ואז בנוהל יאללה ביי. אחרי זה הוא מתקשר שואל כמה תעלה החבילה עם הפרטים הבאים....אני אומר לו את כל המחירים אפשר לראות באתר. הוא אומר סבבה מנתק. בבוקר הוא התקשר שוב (ב-10 ככה) והודיע לי שלדעתו השרת שלי לא תומך בעיצובים אז הוא לא מזמין (אוי לא).

אבל לרוב הלקוחות היו מעולים, כאלה שכיף לעבוד איתם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נקרעתי פה עם הקטע שהיית עם חברה שלך והלקוח הזה . חחחחחחחחחח איזה בנאדם דפוק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  Reply With Quote
ישן 26-07-06, 18:53   # 3
taikaish
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: ישראל
גיל: 33
הודעות: 4,927

taikaish לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bla123Bla
הדברים המשוגעים תמיד קורים בלילה משום מה.

הייתה תקופה שהיה כתוב בהסכם ההתקשרות שהלקוח זכאי לתמיכה במשך כל שעות היום (24 שעות, ימים א-ה). היה לקוח אחד שכל יום התקשר אליי בערך ב4-5 בבוקר רק כדי לבדוק אם אני ער למקרה שהוא יצטרך תמיכה.

שעסקתי בתחום אחסון האתרים היה לקוח שהתקשר איזה 10 פעמים בשעות הבוקר המוקדמות בטענה שהאתר שלו לא פועל. בכל ה-10 פעמים אמרתי לו "שמע, אין שום בעיה האתר ניכנס לי מצויין". הוא אמר לי כנראה יש לך בעיה בשרת. מכאן עברנו זמן רב של תמיכה אונליין בצ'אט עד שהוא בה אליי ביציאה "אה, לא רשמתי את הדומיין נכון".

אני עם חברה שלי, 2 בלילה מתקשר אליי מישהו שניכנס לאתר של החברת אחסון "שומע אחי תגיד אתם מספקים אחסון אתרים" ברור שלא כך רציתי להגיב אך אמרתי לו כן ישר אמר יאללה ביי. אחרי חצי שעה הוא מתקשר ושואל אם השרתים תומכים בעיצובים (???) לא ממש הבנתי אז אמרתי לו "אפשר להעלות לשרת קבצי תמונה ועיצובים מתוכנתים או עיצובים בכל בכל צורה שלהם, במידה והקבצים לא עוברים על הסכם ההתקשרות". אמר יאללה ביי. אחרי כמה זמן הוא מתקשר ואומר "השרת תומך ב-HTML נכון?" אמרתי כן ואז בנוהל יאללה ביי. אחרי זה הוא מתקשר שואל כמה תעלה החבילה עם הפרטים הבאים....אני אומר לו את כל המחירים אפשר לראות באתר. הוא אומר סבבה מנתק. בבוקר הוא התקשר שוב (ב-10 ככה) והודיע לי שלדעתו השרת שלי לא תומך בעיצובים אז הוא לא מזמין (אוי לא).

אבל לרוב הלקוחות היו מעולים, כאלה שכיף לעבוד איתם.
מתחו אותך חחחח
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:43.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ