![]() |
# 9 | ||
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
מדיניות (לא מדינות). ו.. העיקרון הוא לאו דווקא כמה שפחות השעיות. מערכת האזהרות פה שומרת את כולם בסדר. מנהלים לא ישעו אף משתמש סתם ככה. כל משתמש מקבל את השיטה שמופעלת בקליפורניה בהצלחה רבה: ציטוט:
אם אחרי 3 אזהרות המשתמש עדיין לא קלט את המסר, המערכת תתן לו להתאוורר בחוץ בצורה אוטומטית. זה התגלה כיעיל מאד לריסון עצמי של משתמשים שבעבר היו מתפרעים. כל אחד אחראי למעשיו פה, והמערכת שומרת על זה. אבל אני חושב שדניאל כיוון את השיחה בכלל לנושא אחר, והוא ש"מנהלים מתנהגים שלא כשורה" וזה נושא כמובן הפוך לחלוטין. אני אמרתי ואני חוזר על הנקודה שמנהלים הם קודם כל משתמשים ואחרי זה מנהלים. והיות וכך הוא המקרה, גם למנהלים יש את הזכות לטעות בהתנהגותם ולקבל ביקורת שתיישר אותם. שוב, אם לאיזה משתמש יש בעיה עם מנהל, אני מבקש שיפנה אלי כדי שאני אבחן את הנושא ספציפית. -אלון. |
||
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|