|
![]() |
# 1 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
וארתור , במידה והBNC שלך לא חזר/ו תדרוש פיצוי של זמן או כל פתרון שתמצאו לדעתי זה מיותר שכל בעל עסק שנגמרה לו הסוללה בטלפון הוא "מנוול שמסנן את הלקוחות שלו וגונב כספים". אני לא רואה צורך לרוץ להוסטס לפתוח ביקורת / המלצה. אם קיבלתי שירות טוב אני אגיד לאותו בנאדם שקיבלתי שירות טוב. ואם לא קיבלתי שירות טוב אז אני אדבר עם ספק השירות. ותאמין לי שאם היית מדבר עם עידן / ניר יותר יפה אני בטוח שלא קר שה BNC שלך היה פעיל אפילו גם יותר חזק. מקווה שתגיעו ביניכם לעמק השווה. לדעתי , צריך לנעול את האשכול הזה. בברכה, אבישי שמחוני.
__________________
בברכה, אבישי שמחוני. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|