|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 | |
חסום
|
ציטוט:
אתמול אתה בעצמך אמרת שזה מעלה לך קבצים ל FTP , זאת אחרי שאב יאמר לי שהוא סידר את הבעיה . אבי עושה כמיטב יכולתו לעזור לי וללקוחות והיו לי הרבה פניות אתמול בנוגע לבעיות ה DNS בעיקר ולבעיה הטכנית שלך . בכל אופן טל , אני לא צריך את הרחמים שלך ואתה יכול לרחם עליי עד מחר . אני אמרתי מה שיש לי להגיד . מבחינתי האיחסון שלך למעלה עד הזמן שקבענו ומחובתי לדאוג שהכול יהיה כשורה . אני עיוור למציאות ? אני דווקא רואה טוב מאוד .. ואני רואה שאתה פשוט רק מחפש את הרע בכל העניין ואף פעם לא מנסה לראות כמה שבאמת ניסיתי לעזור ולתמוך וכמה שבאמת רצתי ועשיתי בשבילך . מה לעשות , לפעמים זה פשוט לא מספיק לאף אחד .. לפחות יש את SPOOKY , שהגיש עליי פה ביקורת לעניין ולא ביקורת של נקמה . הוא הגיש עליי ביקורת שקיבלתי אותה מכל הלב ובשיא הרצינות ואני לא מרפה ממנו עד שהאתר שלו יעבוד בכל הספקיות בעידכון ה DNS . התחלתי לעשות בשבילו שיחות לספקיות , להתווכח עם טכנאים ועוד הרבה דברים שאתה לא תדע . חבל שאתה לא מעריך שום דבר שעושים למענך וששום דבר אף פעם לא מספיק לך . אני לא צריך להוכיח לאף אחד פה , כמה שניסיתי לעזור ולתמוך . שיהיה לך המון בהצלחה עם LOADING . זה שהלכה לך המוטיבציה זו לא ממש אשמתי , למרות שאתה ממשיך להאשים אותי .. מוטיבציה טמונה באדם ולא תלויה באף מנהל חברת אחסון בעולם הזה . חבל שהמחשבה שלך כזו .. |
|
![]() |
# 2 |
עסק רשום
|
אני לא מבין ליאור
אתה מנהל כאן עסק ולא מתנדב אתה מקבל כסף מזה ניסתי לעזור נו באמת אתה מחויב לעזור אתה מחויב לפתור בעיות אתה לא צריך לנסות אתה צריך לפתור בשביל זה משלמים לך כסף |
![]() |
# 3 | |
חבר על
|
ציטוט:
או לחלופין ללקוח של לקוח של לקוח שלך... ואם כן, למה כל הטלפונים אינם מופנים אלייך ישירות או לתומכי החברה שלך? [לא קראתי את האשכול, ולא אף אחת מהתגובות, במקרה נכנסתי להודעה האחרונה שהיתה שלך, וכמדומני אתה בעל ארון, והשאלה הזו מאוד חשובה בעיניי]. |
|
![]() |
# 4 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אבל גלעד בן אדם ענק, כשיש לו זמן פנווי הוא מנסה לעזור אפילו בדברים שהוא לא חייב... בעיקרון זה מה שבעל ארון אמור לספק... |
|
![]() |
# 5 | |
חבר על
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 6 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
גם עם לייזר טק ... דרך אגב ליאור כמה פעמים ראיתי פה בפורום , הפלאפון שלך נכנס הרבה לתיקון אה ? דרך אגב אל תסגור את האתר תיצור איתי קשר ... רשמתי לך בפרטי ... |
|
![]() |
# 7 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
וחשוב שתבינו השרת לא חזר בכלל השרת לא עובד וגם האימיל לא עובד אז ליאור אל תמכור לי תירוצים זה כבר יום שלישי מאז שביקשתי ממך והבעיה לא תוקנה אז אתה אומר שאני מבקש שתתקן בשעה וחצי אתה אומר אי אפשר לתקן כל דבר בשעה וחצי אבל בשלוש ימים כן אפשר! |
|
![]() |
# 8 | |
חבר פורום
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 9 |
Guest / אורח
|
מי מבטיח 0 תקלות ? יש כאן חברה כזאת ??? אפילו 012 לא מבטיחים 0 תקלות, אז איך יכול משהו להבטיח את זה?
חברה נמדדת באיך שהיא מטפלת בתקלות, ולא בזה שיש לה תקלה... הייתה לי פעם הפסקת חשמל 8 שעות בנטוויזן, היה שבוע בברק שרק לקוחות ברק הגיעו לאתרים, ב 012 נפל ה - gateway.. לא חסרים סיפורים.. השאלה מה עושים. כל מי שיעבור על האשכול, יבחין שאכן, נעשים \נעשו דברים על מנת לתקן את המצב במהירות האפשרית. אפשר היה אחרת ?? אולי.. אבל מכאן לרמת התגובות יש מרחק רב. כן, אקסטרים התקינה מחדש את המחשב (לא בשביל הכיף שלהם), וכן קיימת בעיית קאשינג בשרתי די אן אס בארץ, אבל האשכול הזה בכלל לא מוצדק.. איל שרתים. |
![]() |
# 10 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
אני נותן את דעתי למשך כל החצי שנה ולא רק על התקופה של הפירמוט ואתה צודק חברת נמדדת על הטיפול והתחזוק שלה ועל זה הביקורת אני לא רואה כן שביקשתי מאה אחוז אפטיים אבל שבועים-שבוע ללא נפילה וללא תקלה חייב להיות בחברה תיקנה וזה המינימום לדעתי כי יש חברות עם 30-40-50 ועוד ועוד יותר אפ טיים אבל זה לא ביקשתי. וגם כשיש נפילה ביקשתי שתסודר יותר מהר ולא שליאור רק יעביר תהודעה וזהו הוא עשה תעבודה שלו ממש לא ככה וגם כשאני אומר לו שיודיע לי במידה ותוקן הוא לא מודיע ולא אחראי בקיצור הוא עדיין לא מפנים את הדבר הזה שלא כל האתרים שאצלו הם חובבנים או אתרים של ילדים קטנים שאם יפול יום יומיים שבוע זה לא נורא ובגלל זה היחס והתגובות שלו על נפילות וכדומה |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|