|
![]() |
# 1 | |
Permanently Banned
|
ציטוט:
![]() |
|
![]() |
# 2 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
לא ממש הבנתי את הקטע של העיגול הרי האחרונה תמיד חדשה בקשר לעדיפות זה יותר טוב למנהל כאשר הוא נכנס ויש כמה כרטיסיות וזה מסודר לו לפי העדיפות אז מי שצריך תמיכה יותר דחוף יקבל אותה יותר מהר בכל אופן זאת דעתי בקשר לאפשרות לסגור את הכרטיסיה לא מצאתי אפשרות כזאת |
|
![]() |
# 3 | |
Permanently Banned
|
ציטוט:
עיגול - לא, האחרונה היא לא ההכי חדשה, זוהי מערכת רקורסיבית, לכל תגובה אפשר להגיב לחוד ! עידופות ? - אז כל אחד יסמן שהוא הכי חשוב אז יהיה לי מסודר על כולם שהם הכי חשובים :P פה זה ישראל, לא אירופה :P לסגור כרטיסיה - ברור שלא מצאת, אתה לא מנהל, נכון ? |
|
![]() |
# 4 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
![]() בקשר לעדיפות אתה אומר שאתה עובד עם לקוחות מבוגרים אני מאמין שאלה לא ילדים שבכוונה יעשו את שלהם בעדיפות ראשונה בכל אופן אם אתה מתכוון למכור את המערכת אז נראה לי שזה אפשרות שכדי להוסיף א אתה משתמש בה לעצמך אז כרצונך איך שנוח לך לסגור כרטיסיה למה שלא יהיה גם למשתמש הוא יסגור אותה אם הוא קיבל תשובה ככה תדע שהוא סיים בכל אופן כמו שרשמתי מקודם אם אתה מתכוון למכור אז אולי כדי שתוסיף אם זה לשימוש עצמי אז איך שנוח לך |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|