|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
משתמש חדש
|
אני ממש לא מתעצבן
ולא אמרתי שהלקוח אשם אני אמרתי שאני לא אשם על ידיעה אפסית של הלקוח כן ותקנו אותי אם אני אמור להיות אשם שמישהו לא יודע משהו? אני חושב שני דברים שבאג-הוסט דוחף תאף שלו למקומות שהוא יתחרט שהוא דחף תאף שלו בשביל לקוח הלקוח לא יודע שום דבר מצטער לומר גם אחרי שאני מסביר לו במשך 4 שעות שלמות איך להשתמש הוא לא מצליח יש אצלנו החזר כספי עד 24 שעות עברו אומנם 48 שעותא בל אני 24 שעות לא הייתי אז אני יתן לו אפשרות להחליט מה הוא רוצה לעשות לילה טוב. |
![]() |
# 2 |
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
סבבה לפי מה שזיו אמר אמרתי לו שאם אתה לא תענה במשך 48 שעות אני יכתוב תביקורת
כמובן שלא עניתה לו לפלא במשך 48 שעות זיו עוד היתקשר לכול מיני אנשים אחרים שסיפרו לו שאתה נוכל וכו ויש לך הרבה פאלפוןנים ואתה מחליף זיו פשוט חשב זהו והוא לא יראה לא כסף ולא סרבר והיה מעוד עצבני הוא ואבא שלו אני רשמתי תהודעה בישביל דבר אחד! שהעיניינים יתחילו לזוז שזיו יקבל מה שמגיע לו ואני מקווה שהוא יקבל |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|