|
![]() |
# 1 | |
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
DOMAINTHENET עובדים עם לקוחות וחברות (לא חברות כמו פה) ואם הייתם מחכימים , ולא ישר מאשימים ומתרגזים , אולי הייתם מביניתם. מקווה שהבהרתי את הנקודה אלון |
|
![]() |
![]() |
# 2 | |
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
שעה לחזור אלי? כשאני מתקשר לlivedns הם מטפלים בי מיידית ובמקום והתקשרתי לא מעט.
__________________
שגיא. |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
לא מעניין אותי כ"כ LIVEDNS ,פשוט תבין דבר אחד : אתם , רצים מיידית לפורום ומתחילים להוציא שם רע לעסק , פשוט ככה . תמשיכו להתווכח ביניכם. I'M OUT |
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
![]() ![]() מי הוציא שם רע לעסק? אולי במקום להיות עיוור תסתכל על התגובה שלך עצמך ותראה שאפילו אתה מוציא שם רע לעסק. יש המון טענות לזה שהשירות שלהם לא משהו ואתה כל פעם חוזר ומגן עליהם, ואם תסתכל נטרלי לשניה תבין שהרמה היא לא אותה רמה. בהצלחה.
__________________
שגיא. |
|
![]() |
![]() |
# 5 | |
מנהל ראשי
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
רק הבהרת שאתה הולך עם הראש בקיר ולא מוכן לשמוע ביקורת. אני צריך לקוח "פרימיום" בשביל לקבל שירות? חברה (SPD) שמארחת יותר מ-2500 דומיינים ו-70 שרתים היא "חברה" בשבילך? אז תפסיק לבלבל, קיבלתי שירות לקוי ובגלל זה כתבתי על זה וכן, אני נהנה לעבוד עם LIVEDNS, אני לא לקוח "פרימיום" (או ריסלר, או איך שתרצה לקרוא לזה) ותראה איזה יופי..קיבלתי שירות מהיר ואדיב. אז ניחא שלא יענו לי על הרגע..להשאיר הודעה זה מקובל, אבל גם אחרי 4 שעות לא חזרו אלי...הייתי צריך לחזור אליהם ולצעוק קצת בשביל לקבל שירות. אתה קנית ואתה מרוצה? יופי..פרסם ביקורת בנושא.. תן לי לפרסם את הביקורת שלי ותשתוק, אתה לא באמת חייב להגיב אחרי כל תגובה על Domain the net. אז תחכים קצת ותפסיק לבלבל ת'מוח. Last edited by דניאל; 27-03-07 at 20:27.. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|