|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 |
מנהל ראשי בדימוס
|
|
![]() |
![]() |
# 12 |
חבר מתקדם
|
|
![]() |
![]() |
# 13 |
Permanently Banned
|
זה נכון .
אבל לפי דעתי אם הם רוצים למנוע את הצריבות לקונסולה מסוימת או לצמצם כביכול , הם יכולים להמשיך להוציא באותה מתכונת גם ל-PC וגם ל-PS2 ולכל קונסולה\מחשב שקיים . במידה והם ימשיכו עם המתכונת הזו כאשר הם מפסיקים לייצר משחקים ל-PC זה ירחיב את התופעה של הצרובים בקונסולות האחרות , אז עדיף להם לפי דעתי להמשיך ולייצר ל-PC במחשבה אופטימית כי יצרבו רק את ה-PC וזה לא יתרחב לצריבה של PS2 PS3 XBOX ועוד... |
![]() |
![]() |
# 14 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
# 15 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
![]() במשחקים כאלו הפיתוח המרכזי הוא זהה לכל הקונסולות ואח"כ צריך לעשות התאמה, כל עוד ההתאמה שווה את ההוצאה לPC, הם יעשו את זה (אם לא יהיו שיקולים אחרים). במשחקים שצריך לפתח הרבה דברים מחדש (כמו GTA), לא משתלם לפתח לPC, ולכן זה גם לא יוצא. |
|
![]() |
![]() |
# 16 | |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] |
ציטוט:
הוצאות הפורטינג למחשב מינוס : 1. מספר העותקים הפיראטייים שגרסה למחשב תגרום להם, כאשר בהפצה לקונסולות, בעיקר לאלה של הדור השלישי, אחוז הפיראטיות נמוך בצורה ניכרת. או במילים אחרות: אם ההוצאה למחשב תביא לכך שלקוח מסויים במקום לקנות את המשחק לקונסולה שלו יעתיק את המשחק למחשב - הם הפסידו מכירה. 2. לעתים החברות מקבלות "תמריצים" ממפתחות הקונסולות כדי להוציא את המשחקים לאותה קונסולה ולא למחשב כדי לעודד קניה של אותם משחקים. במקרים רבים אלה כותרים שמפתחת אותה חברה או חברת בת של יצרנית הקונסולות עצמה. דוגמאות: כותרי מריו של נינטנדו, כותרי Halo של מיקרוסופט, כותרים כמו God Of War ו Singstar של סוני. והדוגמה של פיראטיות בקונסולות איננה מחוייבת המציאות. לפחות לפי ההצהרות שלהם, ישפאר (היבואנית של סוני), במקרה של הפלייסטיישן 3, מתכוונת לפעול משפטית מול אלה שיציעו "פריצות" למכשיר. |
|
![]() |
![]() |
# 17 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
אבל זה לא בגלל שאין שוק. |
|
![]() |
![]() |
# 18 |
חבר בקהילה
|
קודם כל, לזה שדיבר על הליברטי סטוריס וכל זה,
המשחק יצא ל- PC, אך בעבר, Vice City , GTA III יצא לPC. רק מה שעשו, לקחו ושיפרו אותו קצת והשיקו אותו אך ורק לקונסולת PSP. עכשיו בקשר ל- GTA IV , זה יהיה אותו סיפור כמו שהיה עם GTA San Andreas הם "שתקו" בקשר לגרסא של של PC, ודבר שקורה גם עכשיו. מכיוון שהם בהסכם עם סוני, ככה שיהיה להם יותר לקוחות שיקנו לPS3 ככה יצא להם יותר משלתם. אך למחשב בסוף זה יצא, זה לא משהו שלא. זה בדוק שיצא, לא לפחד :P בקשר לNFS PS, אמור להיות משחק "חוקי" כלומר, לא יהיה יותר שום משטרות, Bounty וכו'. מה שכן, עכשיו הכניסו את הקטע של כל הפיסיקה, מרוצי הדראג יחזרו, יהיה טעלות רוח ודינומטר כך שתוכלו לחשב את ההספק של הרכב ולהתאים לסוג המרוצים, למשל אם אתם עושים דארג אתם צריכים אוטו בעל צורה אוירודינאמית ופחות down force. כמו כן, יהיה ניתן לשבור את האוטו, למשל לא תכנסו טוב לפנייה, תתנגשו יראו את הפגם על האוטו ולאחר המרוץ תצטרכו לתקנו. בקשר ל- GTA IV, יהיה ניתן להכנס לביניינים, ללא זמן הטעינה ביכלל כך שלא תצטרכו לחכות זמן מסוים. במשחק לא יהיה מטוסים, כיוון שתיהיה עיר אחת ענקית, יותר קטנה מgta sa, אך תיהיה יותר עשירה ולא יהיה הרבה מקומות שבהם יהיה שטח ריק. כמו כן, הפיסיקה תיהיה יותר טובה, כלומר הכבישים לא יהיו ישרים, יהיה כל מיני עליות וירידות בכביש כיאילו זה אמיתי ומשהו חדש שהבטיחו ב-SA ולא קיימו ניתן יהיה להכניס דברים לתוך הבאג'.
__________________
|
![]() |
![]() |
# 19 |
משתמש - היכל התהילה
|
אחת הסיבות שלא מוציאים משחקים למחשב הם הסכמי בלעדיות. נינטנדו, מייקרוסופט וסוני רוצות לקדם את הקונסולות שלהם ומשלמות למפתחים על בלעדיות. למחשב אין מי שיעשה את זה.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
# 20 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
![]()
__________________
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|