|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 21 |
חבר חדש
|
אתה לא רוצה שנקרא לזה שירות? נקרא לזה גישה.
אתה צודק אתה לא חייב לי כלום אבל אם אתה רוצה להרוויח לקוחות אני חושב שאתה צריך להתייחס כמו שצריך. בכל מקרה זה לא שאמרתי שהחברה שלך לא טובה או שהיחס שלך אל הלקוחות לא טוב, פשוט סיפרתי על החוסר אחריות שהפגנת כלפיי כשאני ביקשתי איחסון בלי סוף ואתה סיננת אותי והחזרת לי תשובה רק אחרי כמה ימים מבלי לעדכן אותי בכל מה שקורה בדרך.
__________________
Www.Bidoor.co.il |
![]() |
# 22 | |
חבר על
|
ציטוט:
הוא לקוח שלי וממש לא עובד... וממש לא הוגן שאתה נותן ביקורת על סמך מה שאתה חושב. אולי צורת התבטאות שלו קצת ילדותית הוא קצת קטן, אבל הוא מאוחסן אצלי כבר תקופה וזכותו להגיב. |
|
![]() |
# 23 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
לחזור לנושא בבקשה. |
|
![]() |
# 24 |
חבר על
|
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|