|
|
# 23 |
|
חבר וותיק
|
נכון, לפחות כלקוח (אני לא יודע איך זה למנהלי שרתים) לא אכפת לי אם יש לי CP או DA כי מה שיש ב-DA יש גם ב-CP ואני לא צריך יותר (אם אפשר להוסיף בכלל) ומה שעושה את CP כמסובך זה הסקין
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|