|
|
# 2 |
|
Permanently Banned
|
לא הבנתי מה זה?
ותיישר לשמאל בעזרת תגית קוד עריכה: תלחץ על F12 ותעתיק את הקוד HTML שיש לך שם Last edited by CubeS.co.il; 13-09-08 at 21:41.. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|