הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Off-topic, מחשבים, קהילה ומשוב > חומרה ומפרטים

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 21-10-08, 23:37   # 1
בניה
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: נחושה
הודעות: 3,434

בניה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי omercnet צפה בהודעה
אני אחזק ואוסיף שרוב המשחקים לא תומכים בכלל בליבות מרובות, האפשרות להשתמש בQUAD CORE נוספה רק בDX10 אם אני זוכר נכון,
ובכל מקרה, העיבוד נעשה על הGPU, ולא על הCPU, ככה שזה לא באמת משנה אם יש לך ליבה אחת או 8, העיבוד הגרפי נעשה על הGPU, וכל השאר (טעינת שלבים ומודלים וכו') נעשה על הCPU

למשחקים חשוב GPU חזק, והרבה (2GB ומעלה)
הCPU והזיכרון RAM הוא חלק בלתי נפרד מעיבוד המשחק.
אפשר לראות את זה בבירור במבחני ביצועים.
ורוב המשחקים כיום תומכים רק ב2 ליבות,אבל ברור שמשחקים יתמכו ב4 ויותר ליבות בעתיד הקרוב מאוד.
כרטיס מסך חזק לא שווה כלום בלי זיכרון RAM בכמות מספקת ומעבד בינוני-חזק.
  Reply With Quote
ישן 22-10-08, 05:42   # 2
עמרי שוסטר
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: אשדוד, ישראל.
הודעות: 6,999

עמרי שוסטר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי בניה צפה בהודעה
הCPU והזיכרון RAM הוא חלק בלתי נפרד מעיבוד המשחק.
אפשר לראות את זה בבירור במבחני ביצועים.
ורוב המשחקים כיום תומכים רק ב2 ליבות,אבל ברור שמשחקים יתמכו ב4 ויותר ליבות בעתיד הקרוב מאוד.
כרטיס מסך חזק לא שווה כלום בלי זיכרון RAM בכמות מספקת ומעבד בינוני-חזק.
אין דבר כזה "תמיכה בכפולי ליבה, אבל לא מרובעי ליבה". התמיכה היא בריבוי Threadים, משמע יש שימוש ב-Thread אחד ורק ליבה אחת בשימוש.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:50.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ