הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
28-12-08, 22:44 | # 11 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
אבל זה קרה בגלל אי הבנה, אז זה הסתדר תסרוק את החשבונית ותשלח לPAYPAL. אם זה לא יסתדר תוך חודש הם ימשכו את הכסף מהויזה שלך אוטומטי בלי לשאול אותך. |
|
29-12-08, 11:34 | # 12 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
הבחור שלח תלונה לפייפל שהוא לא קיבל את המוצר או שקיבל אותו פגום ופייפל אישרו לו את הצ'רג' באק . אין הרבה מה לעשות דבר עם פייפל שלח להם הודעות (אבל הפעם בנימוס) |
|
29-12-08, 21:57 | # 13 |
עסק רשום [?]
|
הרעיון הגדול שעומד מאחורי פאיפל שהוא נותן כוח ללקוח אבל ! יש אבל גדול אם תשלח הוכחות בזמן ותענה לכל השאלות שלהם אתה תקבל את הכסף חזרה או שהם יחליטו על פשרה בינכם.
יש צורך להתנהג בהתאם, לענות בנימוס ומכובד עם קצת סבלנות והכל יפתר. היו לי כמה בעיות כאלה אבל כולם נפתרו בשלום גם בתור לקוח וגם בתור מוכר. כמו שרשמו לך כאן אם זה בעקבות כרטיס אשראי שבוטל אז אתה תצטרך לדבר איתם בנושא וגם עם הלקוח שלך. שאתה נכנס לעמוד הראשי (STATEMENT) כתוב לך למעלה שיש לך מקרה פתוח, תלחץ עליו ותקרא את הפרטים, שם גם תתבקש להזין את ההוכחות שבידך. בכל מקרה, לידע הכללי שלך, הלקוח לא קיבל את הכסף חזרה, כרגע הכסף נמצא אצל פאיפל בכל תהליך החקירה אם מדובר בבקשת REFUND. עד אשר הם יחליטו לנכון מה לעשות. אם תצטרך עוד עזרה שלח פרטית אני אנסה לעזור לך
__________________
שעוני דיפ בלו - שעוני צלילה יוקרתיים!
http://www.deepbluewatches.co.il ניתן להשיג בכרונו 7\24 והמשווקים המורשים Last edited by En-Solutions; 29-12-08 at 22:01.. |
29-12-08, 22:09 | # 14 |
עסק רשום [?]
|
עכשיו רק קראתי את התגובות שלך..
המייל שכתבת, ממש אבל ממש לא הולך לעזור לך... חוץ מזה אם אתה כותב מייל או תגובה באתר מסויים והוא ארוך אז מומלץ לפני שאתה עושה שליחה לעשות COPY PAST לתוך כתבן או משהו.. זה קורה הרבה ועם הנסיון תלמד עכשיו שוב אם תצטרך עזרה דבר איתי..
__________________
שעוני דיפ בלו - שעוני צלילה יוקרתיים!
http://www.deepbluewatches.co.il ניתן להשיג בכרונו 7\24 והמשווקים המורשים |
15-01-09, 23:05 | # 15 |
חבר חדש
|
אני הייתי במקומך מתקשר ל PAYPAL בארצות הברית - ומנסה לברר מה אפשר לעשות ולא משאיר את זה ככה.
|
12-02-09, 21:53 | # 16 |
חבר חדש
|
חחח..הרגת אותי עם המכתב שלך, אני מקווה שאתה לא מצפה לתגובה מהם אחריי זה
|
06-03-09, 00:40 | # 17 |
I am root
|
כנס ל
/var/log תמצא לוגים של הלקוח כשהוא התחבר לשרת ל ftp , או לניהול , בטוח הוא היה צריך לעשות לוגין מתישהו. יש לך את האיפי שלו , יש לך את האישור תשלום במייל דרך פיפאל , ויש לך את הקטע של הריפנד , ברגע שזה נעשה מעבר ל 14 יום מיום סגירת העסקה , חוק הגנת הצרכן אינו חל יותר ( בנושא החזרת מוצרים ), ויש לך עילה לתביעה פלילית. רק תקשר ביין התאריכים של התשלום לבין התאריכים של הלוגין , אתה מחזיק חברה שמספקת שירותי משחק , כך שאני מאמין שאמינות מהצד שלך לא ניתן לערער אותה בנושא סיבת החיוב בפיפאל. |
09-03-09, 13:37 | # 18 |
הוסטסניון
|
יש לי עכשיו את אותה בעיה..
העיניין שאני לא עסק רשום ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני אפנה לפייפל ואציג בפנייהם כניראה את כל הלוגי שיחה עם כל הדברים בתקווה שזה יעזור. אם למישהו יש רעיון בבקשה תעזרו לי. |
10-03-09, 00:32 | # 19 | |
חבר על
|
ציטוט:
אני לא יודע עד כמה זה חוקי, אבל גם לי עושים את זה המון, אז פשוט פתחתי עוד משתמש. משלמים לי לחשבון X, אני מעביר לחשבון Y, ואז גם אם הלקוח פותח תלונה מול חשבון X הכספים לא ייעלמו. (יכול להיות שהוא ייזכה בתלונה - אבל זכייה בתלונה לא פירושה קבלת החזר) |
|
11-03-09, 09:29 | # 20 |
חבר וותיק
|
CYEO זה לא חוקי
ויש לך עמלות כפולות.. מ10 דולר ישארו לך משהו כמו 8 אחרי כל ההעברות האלה.. תשיגו DEBIT CARD ותפדו אותם בשניה שאתם מקבלים..
__________________
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|