|
![]() |
# 1 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
נשארים חלקים של המידע על הקשיח והם ניתנים לשחזור. לקוחות שמצהירים כי הם מאחסנים מידע רגיש מקבלים המלצה להשתמש בשרת שבבעלותם, לשמור כל מידע רגיש בעזרת מפתח הצפנה וכו'. אתה לא יכול למחוק את המידע שנשמר על החלקיקים של הקשיח וכל מי שיבוא יכול לנסות לשחזר ולפעמים להצליח - אז כל פעם שאתה שם לקוח אחר תזרוק את ההרדיסק? אני לא אשם שהסקת דברים שלא הובטחו לך. שוב אני חוזר ואומר, אתה אחראי לקבצים שאתה מאחסן בשרת ! אתה ואתה בלבד !!! זה שרת ייעודי ששכרת !!! אתה היית צריך לדאוג למחוק קבצים קריטיים. אל תאשים אותי במחדלים שלך ! עדיף שתגיד סליחה, טעיתי. באמת שאתה טועה ופוגע בדרך בשם הטוב שלנו. זה גובל בהכפשה לבוא ולרשום שאנחנו לא דואגים לפרטיות הלקוחות שלנו. Last edited by Elad - Q-host; 02-05-09 at 23:57.. |
|
![]() |
# 2 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 3 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
אתה רושם ביקורת חריפה על טעות שאתה עשית וככל שמתקדמים אתה פתאום שואל למה לא הקדשתי דקה מזמני לפירמוט השרת ? א. יש לי את השיקולים שלי וזמן עבודה של בן אדם שיפרמט את השרת הוא לא עניין זול. ב. זה באמת לא קשור לביקורת. הביקורת שלך היא הכפשה מיסודה. אתה ביצעת מחדל ומנסה להאשים בו אותי ועל הדרך להכפיש אותי. דיברנו בטלפון, אמרת שתתבע אותי. בבקשה, תתבע. למה להכפיש אותי בביקורת שקרית ?! |
|
![]() |
# 4 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
הביקורת היא על החברה שלך - חברה שלא מכבדת את פרטיות המשתמש... מה הכפשה בזה? זה שאני חושף את דרכי העבודה שלכם או מה? |
|
![]() |
# 5 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
בזה שנתתי לך כמעט שבוע ימים על חשבוני להעביר את הקבצים שלך ואפילו תודה לא שמעתי ממך ? אני לא אמור לנחש שהשארת קבצים שלך על השרת. מכאן שלא הפרתי שום פרטיות שלך ולכן הביקורת היא הכפשה גמורה. |
|
![]() |
# 6 |
עסק רשום [?]
|
באמת עצוב שכל פעם שעושים לך משהו שקצת פוגע בך אתה ישר בא לכאן וכותב כזו ביקורת במטרה לנסות להרחיק מאיתנו לקוחות, אבל אני אחסוך מכולם ולא אתחיל לדבר פה על הצורת התנהלות שלך.
נשכח לרגע בצד את כל הקרדיט והדברים שקיבלת מאיתנו שלא היו בגדר חובה, גם אחרי שמפרמטים קשיח, המידע עדיין נשאר שם, אז אחרי שהשכרתי לך את השרת אני אמור לזרוק את הקשיח לפח? רק בגלל שאתה השתמשת בו? http://www.easydesksoftware.com/news/news14.htm אז מה אני אמור לעשות? לקוחות שמודיעים לנו שהם מתכוונים לאחסן מידע רגיש מקבלים המלצה להשתמש במפתחות הצפנה, המלצה לרכוש את השרת ולאחסן אותו מאחורי כל אמצעי האבטחה המתאימים כדי להגן על המידע ואנחנו תמיד ממליצים לא להשאיר על שרת שמחובר לאינטרנט מידע פיננסי-סודי. חבל שהדרך היא ישר לבוא לפה, אבל מילא. \\ למען הסר הספק, אנשים שעובדים איתנו בכל תחום יכולים להעיד על רמת פרטיות המשתמש שהלקוחות שלנו מקבלים, גם בתלונות ABUSE חמורות ובקשות למידע ממשטרת ישראל - תמיד הגורם מתבקש להציג צו כדי לקבל מידע על לקוח - אנחנו אפעם לא מוסרים מידע מכל סוג של\על לקוח. זה שאתה עשית פאשלה - למה זה צריך ליפול עלינו? שבוע טוב לכולם! |
![]() |
# 7 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
נכון לאחר שמפרמטים המידע נשאר שמה, אבל רק מי שבאמת ירצה לחפור ולראות מה היה שמה יצא למסע הזה... אתם לא היה לכם אכפת מה היה ומה לא ופשוט לא טיפלתם בזה... אמרתם לעצמכם "מה אכפת לי גם ככה אפשר לשחזר" או "לא אכפת לי בטח הוא לא אחסן משו חשוב אם הוא לא אמר"... שמההתחלה לא ידעתי שאני אמור להגיד ושחשבתי שעובדים פה בסטנדרטים של חו"ל. 2 מנהלי חברה נגד לקוח 1 זה הרבה... אבל אני לא בא לריב אתכם... העניין שלנו יטופל בבית משפט בעוד שהנושא הזה נכתב על מנת להזהיר לקוחות עתיידים\עכשווים. |
|
![]() |
# 8 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
אף אחד לא התחייב לך לדבר כזה בשום צורה. אף פעם לא אמרתי לך שאני מתחייב לפרמט את השרת לאחר שתעזוב, להיפך, נתתי לך שבוע ימים כדי למחוק את כל הקבצים שלך מהשרת !!! אם לא מחקת זאת בעיה שלך ושלך בלבד. Last edited by Elad - Q-host; 03-05-09 at 00:12.. |
|
![]() |
# 9 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
האחריות למחיקת המידע הייתה שלך - ושלך בלבד. אתה בא ואומר "רגע, אבל כל העסק שלי יכל לקרוס בגלל שהמידע נשאר שם", כשאתה בעצם יודע שאם מישהו באמת היה רוצה לשחזר את המידע - הוא היה יכול לעשות את זה בכל מצב, אז למה אנחנו מסכנים את העסק שלך? אתה מסכן אותו בעצמך כשאתה מאחסן מידע כל כך רגיש ולא מוצפן על שרת מושכר. אל תבוא ותפיל את המחדלים שלך עלינו, בבקשה. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|