|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
אקס מנהל
|
אורן, עם הידע העצום של יונתן בשרתים אני לא מתווכח, אבל אני חושב שהדבר הבסיסי ביותר זה להסביר ללקוח מה הוא מקבל בשפה שהוא מבין
עוד לפני שאתם מתחילים לגעת לו בשרת, כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם. ועכשיו עצה לעתיד לבעלי השרתים, אמנם הפעם לאינטרסרב היה מזל והוא ידע למי לפנות. אבל לפני שאתם מביאים גישת ROOT לכל גורם חיצוני שייכנס אליכם ויעשה לכם תחזוקה, תדרשו לדעת מה בדיוק הולכים לעשות לכם בשרת, ואם אפשר אפילו שלב אחר שלב, לא זה לא נקרא להיות נאג'ס אלא זה פשוט להגן על הפרנסה שלכם. |
|
|
|
# 2 | |
|
I am root
|
ציטוט:
ששמו DDOS. |
|
|
|
|
# 3 | |
|
חסום
|
ציטוט:
ונדמה לי שהוא מרוצה אם תשאל אותו ואיך לא השרת שלו מאובטח בידיוק כמו שהשרתים שלי מאובטחים לא פחות הוא פשוט לא הבין מילה לעומקה אז הסברתי לו זה הכל אין כאן וויכוח ו משהו דומה על איזה מקרים אתה מדבר בידיוק |
|
|
|
|
# 4 | |
|
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
דימה תודה אל הדאגה אבל תאמין לי שאף אחד מעולם כול עוד השרת בידיים שלי לא נכנס מהרוט מלבד יונתן שהוא מייצג חברה שיש לה גב וביטחון כול מי שאי פעם ביצע תיקון או אבטחה בשרת זה עבר בפיקוח שלי ודרך העניים שלי אז לפני שמאשימים אותי בשרת שנתון גישה לכולם עדיף לשאול קודם
__________________
![]() אינטר-סרב תקשורת | רב קווי: 1-599-520-540 | Service@Interserv.co.il אירוח אתרים | ריסיילרים | שרתי VPS | שרתים יעודיים |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|