בזק בינלאומי היא חברה ענקית עם גב כלכלי, חווה מתקדמת ועוד - זה מה שתשמע מהנציג לקוחות/מנהל תיק לקוח.
בפועל, מתוך חוזה של לקוח ל-3 שנים:
הציגו פתרון שלא מתאים, דחפו לו עוד שרת, שרת הגיע עם מעבד 1 במקום 2, רוחב פס של שרת אחד היה חצי ממה שסוכם במשך שנתיים, יותר משנה לא היה ללקוח איש קשר, חייבו אותו על X במשך מספר חודשים, לאחר מכן לא במשך חצי שנה לא חייבו אותו בכלל, ועכשיו מחייבים אותו על X+Y, אתה מגיע לחווה, אתה רואה מאווררים בכל מקום, באיזור של השרת שלך חם, נורא חם (פעם היינו מגיעים עם מעילים, היום זה עם חולצות קצרות - ולא מדובר באיזור חם-קר).
והדבר הכי מעצבן, תופסים אותך בביצים לגבי המחירים של התעבורה בגלל שאתה כבול אליהם עד סוף החוזה, אין עם מי לדבר, ואם מישהו כבר עונה לך, הוא מקריא לך מדף: "אנחנו חברה ענקית עם גב כלכלי, חווה מתקדמת וכדומה.
__________________
אבי
|