|
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
אני השותף של דור, ורק אגיב בקצרה,
אף אחד לא מנסה להכריח אותו להתחיל, פשוט אני ודור רואים איך זה הולך ומגיע המשפטים של "לא הספקתי, עוד כמה ימים, נשאר לי ממש קצת" וכו', ואנחנו לא רוצים להתעכב עם זה. מהסיבות שלנו. קבענו זמן וקבענו לעצמנו מתי פותחים את האתר. ואנחנו רוצים לעמוד בו. כמו שזה נראה ומתנהל זה לא נראה שזה הולך להיות ככה. אנחנו לא באים בתלונות על העבודה שלו ועל המהירות, מבחינתי שיעשה את זה בחצי שעה. אם הוא מספיק וזה יהיה מקודד מאובטח ומתוכנת כמו שצריך. לא מפריע. מה שמציק לנו זה הדרך התנהלות כלומר השירות. אנחנו מנסים להשיג אותו בפלאפון- אין מענה. בסקייפ- אין מענה. באימייל- אין מענה. אם נתנאל הלכת לטיול, סבבה, אפשר להודיע? אל תחפשו אותי? או לחלופין, כשחזרת, שלח אימייל חזרה, שלח הודעה בסקייפ, תתקשר. ראית שחיפשנו אותך, למה אין מענה? ומבחינת מה שloading אמר, החזק חלקי?! אנחנו מחכים 3 שבועות לקבל מוצר מוגמר, בסופו של דבר הוא לא יגיע, ונצטרך עוד לקבל החזר חלקי? אולי או יצטרך לתת לנו פיצוי על עיכוב של 3 שבועות? היינו יכולים בזמן הזה ללכת למתכנת אחר ולסגור איתו. אסכם בזה שאני לא רוצה לריב וללכלך על אף אחד, אבל יש גבול לשירות ולידיעת הלקוח, מינימום של מינימום. וזה אני לא מקבל. אני מקווה להתחיל לקבל את זה, ולדעת קצת יותר איפה אני נמצא ועומד מבחינת העבודה וההתקדמות. להתאים גם את עצמי. ואני מקווה שמעכשיו עד סיום העבודה, יהיה בסדר- יותר נחמד..
__________________
🎧
|
![]() |
# 2 | ||
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אני דווקא מצדד בדבריו של יגאל - אם קיבלתם תאריך מסירה כלשהו, פתח את הביקורת לאחר שבמתכנת לא עמד בתאריך - לא לפני, אני לא מאמין שהצדק איתך במקרה הזה. צודק, זכותך המלאה לא להיות מרוצה מהשירות שאתה מקבל. במקרה כזה (או יותר נכון, בהתאם לחוזה בינכם) אתם בהחלט רשאים לקבל החלטה להפסיק לעבוד איתו (ולעיתים לקבל החזר על המקדמה ולעיתים לא - תלוי בחוזה השירות). ציטוט:
מקדמה היא תשלום חלקי עבור השירות שבאה להגן גם עליך כלקוח וגם על המתכנת. אם המתכנת לא עמד בתנאי החוזה (מה שעושה רושם שעדין לא קרה) - הוא לא ייקבל את ייתרת הכסף ויהיה חשוף לתביעות מצדך לגבי החזר המקדמה ושיפוי עבור אי עמידה בתנאי החוזה. מהצד של המתכנת זה פועל בדיוק באותה הצורה, המקדמה מבטיחה שהלקוח לא יתעורר יום אחד, "ימציא" סיבה כלשהי בגינה הוא לא רוצה להמשיך בפרוייקט ולא ירצה לשלם עבור עבודה שכבר בוצעה. שורה תחתונה, אם החוזה עדין לא הופר - אני לא בטוח שיש מקום לביקורת. יחד עם זאת, אני לא הייתי רוצה להשאיר אצלי לקוח לא מרוצה (במיוחד אם עדין לא התחלתי לבצע עבודה כלשהי) - במקרה כזה, גם הייתי מחזיר את המקדמה שקיבלתי. |
||
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|