הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
07-02-13, 01:20 | # 1 |
חבר בקהילה
|
שאלה משפטית בנושא חוק הגנת הצרכן.
לילה טוב חברים,
לפני כ3 שבועות רכשה באתר שלי לקוחה (עו"ד במקצועה) קנייה של סמסונג גלקסי S2 תואם (חיקו תוצרת סין). הלקוחה ידעה שהיא רוכשת חיקוי,אבל לא בזה העניין. לאחר כשבוע וחצי הלקוחה קבלה את המכשיר שמיועד לבנה,והתקשרה אליי בטענה שהיא רוצה החזר כספי, הסיבה הייתה: "איני מרוצה מהמכשיר,ידעתי שזה חיקוי,אבל גם כחיקוי זה גרוע.." לאחר דין ודברים הסכימה לקבל מכשיר חלופי,היום 24 שעות טרם ההחלפה העתידית, אני מתלבט האם לא עדיף לזכות אותה כספית וזהו, האם היא יכולה לבקש החזר (ע"פ חוק) גם לאחר שקבלה מכשיר חלופי? יש לציין שמדובר בלקוחה בעייתית מאד,שמצפה לקבל במחיר רצפה עולם ומלואו,מדברת בטון משפיל ומאיים,ומנופפת כל הזמן בתואר העו"ד שלה. האם אני יכול להיות רגוע ולשלוח לה מכשיר חלופי? האם אני יהיה מוגן ע"פ חוק? |
07-02-13, 07:28 | # 2 |
חבר מתקדם
|
אתה בתור החברה תמיד יכול לומר לה "אין בעיה, את לא מרוצה? בואי קבלי את הכסף בחזרה ונפרד כידידים"
זה מה שאני הייתי עושה.
__________________
|
07-02-13, 11:30 | # 3 |
חבר בקהילה
|
את זה ידעתי גם לפני שפתחתי את הפוסט,
" לאחר דין ודברים הסכימה לקבל מכשיר חלופי,היום 24 שעות טרם ההחלפה העתידית, אני מתלבט האם לא עדיף לזכות אותה כספית וזהו, האם היא יכולה לבקש החזר (ע"פ חוק) גם לאחר שקבלה מכשיר חלופי? ..." השאלה היא,במידה ואני שולח לה מכשיר חלופי האם אז אני מוגן ע"פ חוק? או שהיא יכולה לחזור ולבקש החזר כספי/להחליף שוב? |
07-02-13, 11:55 | # 4 | |
חסום
|
ציטוט:
תחזיר לה את הכסף לא קרה כלום כסף בא כסף הולך . אגב , |
|
07-02-13, 12:30 | # 5 |
חבר בקהילה
|
במקרה הזה,קניתי מכשיר ב300 ש"ח מכרתי ב550 ש"ח תוריד עמלת PP,תוריד עלות משלוח.
וקח בחשבון שהיא הרסה תאמא של המכשיר.. להחזיר לה תכסף,זה פשוט לצאת מופסד מכל הכיוונים.. |
07-02-13, 12:38 | # 6 | |
חסום
|
ציטוט:
תאמין לי מניסיון תחזיר לה ותגיד לה סליחה ותיפרדו כידידים מאשר שתאכל כאב ראש . |
|
07-02-13, 14:42 | # 7 |
חבר בקהילה
|
תעשה תקנון החזרה הגיוני, שבו יצויינו הדברים שאתה מצפה שלא יקרו בעתיד שוב.
כך תמנע מעצמך לעמוד במצבים לא נעימים אלו וגם במשפט יהיה לך טופס, שמציג את התנאים ותקנון ההחזרה במידה ולא פעלה כהוגן או רצתה להחזיר מוצר בעל שבר. אתה לא חברה גדולה בעל שם גדול כמו אורנג' ואחרות, אתה בטח לא יכול לעמוד בנזקים כספיים כאלו כך שעדיף לך שהלקוחות שלך יקראו טוב טוב את התקנון... גם אם סתם עושים V ולא קוראים ורק רוצים להמשיך בשלב הקנייה זה לא אמור לעניין אותך. |
07-02-13, 14:49 | # 8 |
חבר בקהילה
|
יש לי כבר תקנון כזה,שאותה עו"ד דאגה ליידע אותי שהוא לא שווה כלום..
האם היא הטעתה אותי? |
07-02-13, 16:08 | # 9 |
חבר וותיק
|
|
10-02-13, 16:13 | # 10 |
חבר בקהילה
|
תשמע אותי זה מעצבן!!
שאנשים כמוה קונים משהו משתמשים בו הורסים אותו!! ואז טוענים שלא מתאים להם !!! ואתה לא יכול לעשות כלום כי היא בעלת "אמצעים" לתבוע אותך... תשמע עצה ממני, תפנה לעורך דין אל תחזיר לה את הכסף תתייעץ תראה אם אתה חייב להחזיר לה החזר כספי ( יש חוק על זה שאתה חייב אבל היא הרסה את המכשיר אז יש פה בעיה) אל תיתן לה לאיים עלייך בגלל כמה שנים של לימוד! |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|