|
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
|
כשעובדים עם IPN, בהעברת הלקוח לתשלום ב- paypal בעל האתר צריך לספק 3 קישורים שונים -
1. כתובת לחזרה במקרה שבו העסקה נכשלה (cancel). 2. כתובת לחזרה לאחר שהעסקה בוצעה (return). 3. כתובת לפנייה כאשר העסקה בוצעה בפועל, כאן גם נשלחים כל הפרטים אודות העסקה (notify_url). שני הדפים הראשונים צריכים להיות דפי תצוגה בלבד - הם לא אמורים להגדיר שום דבר בקשר לטרנזקציה, לקוח שפותח את דף ה- return הוא לא בהכרח לקוח ששילם. הדף היחיד שמגדיר עבור הלקוח שהוא שילם (ובו יש לבדוק גם את הסכום שהוא שילם כנגד השירותים שהוא רכש) זה ה- notify_url - הפנייה לדף הזה מתבצעת ישירות מ- paypal. בהתאם לתהליך הזה - הבעיה שאתה מתאר מתקיימת אך ורק כאשר לא עובדים כמו שצריך מול השירות. אתר שמגדיר שהעסקה בוצעה ברגע שהמשתמש ניגש לעמוד שהוגדר כ- return לא עובד נכון, כל אחד יכול להיכנס לעמוד הזה מתי שבא לו וזה לא בהכרח מעיד שהוא שילם. אם הבנתי נכון את כל שאר הבעיות/טענות שהצגת - עושה רושם שגם הן מתקיימות כתוצאה ממימוש לקוי, כך שגם במקרים האלו אני לא חושב שיש בעיה כלשהי מצד Paypal עצמה. הפתרון הוא פשוט - כמו בהמון מקרים אחרים, כדאי לעבוד עם מפתחים שיודעים מה הם עושים. Last edited by אדיר; 17-05-13 at 11:49.. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|