הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > עיצוב גראפי, תכנות על כל שפותיו וקידום ושיווק אתרים > קידום ושיווק אתרים

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 21-07-13, 07:51   # 1
ory
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2013
הודעות: 241

ory לא מחובר  

יש כאן אנשים שמבינים באופטימיזציה של אדסנס?

תודה
__________________
חדשות
מבזקים
  Reply With Quote
ישן 21-07-13, 07:58   # 2
toron
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2009
הודעות: 302

toron לא מחובר  

מה השאלה?
  Reply With Quote
ישן 21-07-13, 10:11   # 3
ory
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2013
הודעות: 241

ory לא מחובר  

מחפש מישהו שיודע להסתכל על הפרסומות והמיקומים שלהם באתר שלי ולתת המלצות ייעול
__________________
חדשות
מבזקים
  Reply With Quote
ישן 24-07-13, 14:58   # 4
DeanSEO
מנהל פורום קידום ושיווק אתרים. עסק רשום [?]
 
DeanSEO's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2009
הודעות: 756

DeanSEO לא מחובר  

הי כן, הנה כמה טיפים:
הדרך שבה תעשה הכי הרבה כסף היא אם תציג את הפרסומות הכי רלוונטיות לגולש במיקום שתופס הכי הרבה צומת לב (איפה שהוא ימקם את העיניים כשהוא יכנס לאתר) ושתקבל הכי הרבה כסף לקליק.
אתה לא קובע את המחיר לקליק או איזה פרסומת תופיע אבל אתה כן קובע את סוג הפרסומת (גודל והאם זה טקסט או תמונה) ואתה כן קובע את המיקום.


ניתן דוגמה של אתר וורדפרס רגיל:

יש HEADER שזה בדרך כלל איפה שהלוגו והתפריט הראשי
יש את התוכן בצד ימין וסיידבאר בצד שמאל ובסוף למטה FOOTER שלרוב יהיה שם Copyright 2013 כל הזכויות גנובות.

אומנם סביר להניח שהעיצוב שלך הוא רק שלך והגולש רואה את העיצוב פעם ראשונה, אבל תכלס המבנה זהה התוכן משתנה, לכן גולש שנכנס לאתר נניח מתוצאת חיפוש מגוגל ידע בתת מודע מיד מה הקונספט של העיצוב ואיפה הפיסת תוכן שהוא רצה, סביר להניח שהוא יהיה עיוור לHEADER ועיוור לסיידבאר ויסתכל מיד על הטקסט בריבוע של הCONTENT.

העיצוב חוזר על עצמו בעמוד הראשי ובעמוד פנימי לכן זה נכון לשניהם.
גם אם המבנה של העיצוב שלך שונה עדיין אנשים מסוגלים לאתר את התוכן בקלות מכיוון שתוכן יראה אחר משאר האמלנטים באתר. לדוגמה אם התוכן הוא מאמר אז הוא יראה אחרת מלוגו, מתפריט קישורים, מרשימת קישורים של סיידבאר וכמובן מבאנר פרסומת. אם התוכן הוא סרטון או תמונה עם זה כבר אפשר לבלבל את הגולש. וכן הלאה.
קח לדוגמה אתרי העלאת קבצים, אתה רוצה להוריד משהו בחינם, נכנסת לקישור לאתר שאתה לא מכיר, יש אתרים שיעשו לך את החיים קלים ויתנו לך להוריד את הקובץ בקלות ויש כאלה שיגרמו לך לחשוב שאתה מוריד בחינם ויגרמו לך להוריד תוכנה שלהם או להכנס לעמוד קניית פרימיום וכל מיני פעולות שגורמות להם להרוויח.



אפשר לעשות 2 דברים וזה גישות הפוכות בעצם:
1. לשים פרסומות איפה שהבן אדם מסתכל, בין כותרת המאמר לתוכן המאמר, אם המאמר הוא RTL אז בפסקה השנייה בצד שמאל ובסוף המאמר או בספקה האחרונה בצד ימין או אחרי הטקסט, באנר שצמוד למאמר אבל הוא מחוץ לאתר (אדסנס אוסרים שהבאנר יזוז עם המשתמש אבל עדיין אפשר למקם אותו מחוץ לפסים של האתר בלי שיזוז וזה מושך צומת לב)

גישה 2. להקטין את האלמנטים באתר שהם לא תוכן (זה נקרא להפוך את העיצוב לנקי), בלי סיידבאר או סיידבאר קטן, הדר קטן וכו'. להפוך את איזור התוכן לרחב יותר ושם לשלב סביב הפסקאות מודעות טקסט בצבעים דומים (צריך לשים קצת רווח ומסגרת סביב המודעה לפי החוקים של אדסנס) . ככה גם יותר נחמד לבן אדם לקרוא ובזמן הקריאה בשלבים שונים יופיעו לו מודעות.


בכל מקרה אני תמיד מציע, אין שיטה אחת שנכונה לכולם וכמובן יש מיליון שיטות ציינתי רק 2 שאני משתמש באתרי מאמרים. פשוט תנסה מיקומים שונים ומודעות בגדלים וסוגים שונים עד שתגיע לאחוז הקלקה יפה (נניח 8% זה מטרה יפה זה קשה).

בהצלחה.
__________________
מנהל פורום קידום אתרים
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:26.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ