|
|
# 6 |
|
תודה על תרומתך.
|
למה לא נועלים לו על האשכול שחר, אנדרי לדעתי אתם צריכים לעשות מעכשיו חוק לאשכולות של עזרה
יעני לרשום ככה את הכותרת: [עזרה][נושא: בלה בלה בלה] כמו שאנדרי אמר לך אני מסכים איתו
__________________
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|