|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
חבר מתקדם
|
מארק איפה נעלמת לי.
תצור איתי קשר.
__________________
![]() =] משה פלאפון:0502456766 |
|
|
|
# 2 |
|
Permanently Banned
|
בהצלחה ומזל טוב
![]() |
|
|
|
# 3 |
|
חבר על
|
אין אין...
דיגיטק חברה רצינית , לדעתי היא תגיע רחוב. עם המנהלים אבי ומשה.. :[ איך לא. בהצלחה .. שאחד מהמנהלים ידבר איתי באיסיקיו , יש לי עיסקה איתו : 5000960
__________________
אדיר מרציאנו = השם אומר הכל ![]() מואה :] |
|
|
|
# 4 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
ועוד משהו הקו טלפון שלכם לא עובד! |
|
|
|
|
# 5 |
|
חבר וותיק
|
לא פועל לי האתר
|
|
|
|
# 6 | |
|
חבר פורום
|
ציטוט:
![]() בהצלחה משה! מומלץ מאוד, חברה מעולה. |
|
|
|
|
# 7 |
|
חבר על
|
מזל טוב משה.
__________________
Press - עידו
I'm Proud To Be Jewish, We All Should Be Proud |
|
|
|
# 8 |
|
משתמש חדש
|
בהצלחה משה , וברק !
סתם , תודה לכולם ![]() |
|
|
|
# 9 |
|
חבר מתקדם
|
תודה לכולם
שיהיה לנו הצלחה מי שלא יודע אני הצטרפתי כתומך טכני לדיגיטק |
|
|
|
# 10 |
|
חבר וותיק
|
בהצלחה , משום מה האתר לא עובד לי , לקוח של - NetVision
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|