|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
Permanently Banned
|
יש ערבים טובים , ויש פחות טובים אותו הדבר לגבי הישראלים וכו'...
כל עוד אין באתר תוכן העובר על אחד מסעיפי התקנון אין לי כח בעיה לאחסן אותו. |
|
|
|
# 2 |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
...
בשבילי כולם שווים
ערבי , יהודי , סיני , מוסלמי I Dont Care ! ויש לי לקוח ערבי אחד.. |
|
|
|
# 3 | |
|
מורשה להציע "מטעם" עסק
|
ציטוט:
כול עוד הלקוח לא פוגע באף אחד ולא שם חומרי הסתה אין לי בעיה לאחסן אותו |
|
|
|
|
# 4 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
הוא מת XD
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
|
|
|
|
# 5 |
|
הוסטסניון
|
כל עוד זה לא פוגע בי או בדת שלי או בעם שלי, חופשי אין לי שום סיבה מבחינתי שלא.
|
|
|
|
# 6 |
|
Whatever
|
ערבים הם לא בני-אדם?
מה ההבדל בינם לבין מישהו אחר? הכסף שלהם לא שווה משהו? האתרים שלהם לא כמו שלנו? בדיוק אותו דבר ככה ש... כן, הייתי מאחסן.
__________________
תומר |
|
|
|
# 7 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
אני יודע שכולם יתנפלו עליי ..
אבל אני אישית שונא ערבים גם אם הוא בנאדם או לא ! ויש לי סיבות אישיות שאני מעדיף לא לדבר עליהם כאן .. ואלה סיבות מאוד מוצדקות לדעתי ! סיפור קטן .. משפחה במושב שלנו בנתה בית וערבים בנו אותו(כמה מפתיע) וגם הקבלן היה ערבי וחבר שלי שזה הבית שלו עשה לי כזה וואלה מחמוד(הקבלן)דווקא אחלה גבר ישבתי איתו הוא הביא לי קפה וכל זה.. אני אמרתי לו :אל תסמוך על ערבים אפעם ועל תתחבר איתו .. הוא צחק עליי ... שבוע לאחר מכן בשעת הערב הוא פרץ לבית הסמוך וניסה לאנוס את הילדה של המשפחה לרוע מזלו ולמזה של הילדה אביה של הילדה היה בבית וישר תקף אותו מחמוד התעלף ואז האבא קרה למשטרה .. אבל לא בגלל זה אני שונא ערבים ! יש לי סיבה אחרת ממש רצינית... |
|
|
|
# 8 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 9 |
|
משתמש חדש
|
יש לי לקוח ערבי זה עונה לתשובתך
__________________
http:// עוסק מורשה פרטים ליצרת קשר: באתרינו: http://www./contact.html בפלא: 0506938102 באייסי: 306909004 פקס: 086323838 |
|
|
|
# 10 | |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
ציטוט:
אבל אנחנו כולנו יהודים .. עזוב אין לי כח להסביר את עצמי כי אני יסתבך (מבחינה מוחית חחח) .. |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|