הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
12-06-07, 15:24 | # 1 |
חבר מתקדם
|
לכל מי שיש ביטוח על הפאלפון אצל דינמיקה שיכנס!
שלום,(אני לא ידעתי לאן זה שייך לפה או לביקורות אז שמתי את זה פה כי זה לא ביקורת על עסק הוסטס)
אני רוצה להזהיר את כולם מפניהם... הם פשוט במילה אחת גנבים! אז ככה היה לי פאלפון סימנס a60 ולאחי נוקיה ישנה גם כן לא מצלמה ולא דור שלישי... עכשיו על כל פאלפון שילמנו ביטוח של 37 ש"ח לחודש... דיי טימטום ההורים שלי לא חשבו על זה על סימנס A60 שילמנו רק 14 ש"ח ועל הנוקיה 20 ש"ח בלבד... על ה סימנס יצא לנו ששילמנו ביטוח פי 2 וחצי ממחירו המקורי! על הנוקיה היה ביטוח של שלוש שנים ועל הסימנס מעל לשנתיים ופעם אחת לא השתמשנו בביטוח פעם אחת לא במהלך ה 3 שנים! על הסימנס רק פעם אחת שזה היה יום שישי אני החלפתי פאלפון לסוני אריקסון k800i והיה לי בעיה בסימנס של הפאנל האחורי ושל הסוללה אז החליפו לי את החלק האחורי ואת הסוללה. ואנחנו באים לבטל את הביטוח סבבה ביטלו ללא כל בעיה אחת! כעבור כמה ימים אמא שלי מקבלת טלפון מהם בגלל שאני השתמשתי בביטוח פעם ראשונה בחיים שלי אז אנחנו מחוייבים להמשיך עם הביטוח לעוד חצי שנה לפחות! או לשלם להם קנס של 180 ש"ח זה טרוף זה גנבה לאור יום! כמה צעקות וכמה שניסינו לדבר כלום על פעם אחת בחיים שישתמשתי בביטוח אחרי שלוש שנים של ביטוח אני מחוייב להשאר אצלהם עוד חצי שנה.... ואז אמא שלי אמרה בסדר אז תעבירו את הביטוח לפאלפון החדש שקניתי והיא שאלה אחרי החצי שנה אני רוצה שתבטלו את הביטוח וללא כל בעיות הפקידה אמרה סבבה אבל אם תישמשו בביטוח במהלך החצי שנה אפילו לפעם אחת אז אתם מחוייבים להשאר לעוד חצי שנה! עכשיו זה טימטום כמה כבר עולה פאנל אחורי בלבד לפאלפון הזה הרי פאנל שלם עולה 30 ש"ח בלבד 0והחליפו רק אחורי) וכמה כבר עולה סוללה שעבדה טוב רק התופסן נשבר כמה הוא כבר עולה 32 ש"ח~! ממש בושה וזו גניבה.... ואני מקווה שכל מי שנמצא אצלהם יתחיל להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי ושאנשים לא ירדמו בעמידה כמו שאנחנו נרדמנו! |
12-06-07, 15:28 | # 2 |
משתמש - היכל התהילה
|
אין פה מה להרדם. ככה העסק הזה פועל, אצל כל החברות.
|
12-06-07, 15:32 | # 3 |
חסום
|
זה ממש לא אמור להיות ככה.
במידה ועשית ביטוח טלפוני. זאת אומרת התקשרת למוקד שירות הלקוחות ופתאום באמצע היום החלטת לעשות ביטוח מן הסתם כי קרה משהו למכשיר. רק אז אתה אמור להתחייב לשנה ביטוח. ברגע שיש לך ביטוח מהיום שרכשת את המכשיר,או ברגע שהלכת לנקודת שירות ועשית ביטוח אתה יכול בחודש אחד לתקן את המכשיר 20 פעם ולא יכולים להכריח אותך להישאר עם הביטוח. ואני אומר לך את זה מנסיון. |
12-06-07, 15:34 | # 4 |
חבר מתקדם
|
אז זו גניבה וצריך לעשות עם זה משהו!
זה לא איתכן שאני שלוש שנים משלםפ ביטוח על שני מכשירים כל ביטוח 37 ש"ח ואני לא ישתמשתי פעם אחת בביטוח סתם שילמתי (סבבה זו בעיה שלי) אבל פעם אחת סוף כל סוף אני "מנצל" את הביטוח להחלפת פאנל אחורי ואת הסוללה... ואז שאני בא לבטל את הביטוח מחייבים אותי לעוד חצי שנה.... או לתשלום קנס של 180 ש"ח זה טרוף.... ים ים של כסף שרפתי שם על כלום! ועד שאני מנצל טיפונת את הביטוח הם מחזיקים אותי בשיניים... ולא רק זה על כל פעם אחת שאתה בא אליהם לביטוח לא משנה מה עשו אתה מחוייב לעוד חצי שנה! זו גניבה! |
12-06-07, 17:20 | # 5 |
הוסטסניון
|
היה לי מקרה דומה עם 012.
פשוט תמשיך לצעוק עליהם ותאיים שתצא עם זה לתקשורת. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|