View Single Post
ישן 17-02-12, 14:31   # 7
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ShonLevi צפה בהודעה
פשוט אני ודור רואים איך זה הולך ומגיע המשפטים של "לא הספקתי, עוד כמה ימים, נשאר לי ממש קצת" וכו',
אולי אתה צודק ואולי לא, אבל אף אחד לא מסוגל לחזות את העתיד.
אני דווקא מצדד בדבריו של יגאל - אם קיבלתם תאריך מסירה כלשהו, פתח את הביקורת לאחר שבמתכנת לא עמד בתאריך - לא לפני, אני לא מאמין שהצדק איתך במקרה הזה.


ציטוט:
נכתב במקור על ידי ShonLevi צפה בהודעה
מה שמציק לנו זה הדרך התנהלות כלומר השירות.
צודק, זכותך המלאה לא להיות מרוצה מהשירות שאתה מקבל.
במקרה כזה (או יותר נכון, בהתאם לחוזה בינכם) אתם בהחלט רשאים לקבל החלטה להפסיק לעבוד איתו (ולעיתים לקבל החזר על המקדמה ולעיתים לא - תלוי בחוזה השירות).


ציטוט:
נכתב במקור על ידי ShonLevi צפה בהודעה
ומבחינת מה שloading אמר, החזק חלקי?! אנחנו מחכים 3 שבועות לקבל מוצר מוגמר, בסופו של דבר הוא לא יגיע, ונצטרך עוד לקבל החזר חלקי? אולי או יצטרך לתת לנו פיצוי על עיכוב של 3 שבועות? היינו יכולים בזמן הזה ללכת למתכנת אחר ולסגור איתו.
צודק - אבל.
מקדמה היא תשלום חלקי עבור השירות שבאה להגן גם עליך כלקוח וגם על המתכנת.
אם המתכנת לא עמד בתנאי החוזה (מה שעושה רושם שעדין לא קרה) - הוא לא ייקבל את ייתרת הכסף ויהיה חשוף לתביעות מצדך לגבי החזר המקדמה ושיפוי עבור אי עמידה בתנאי החוזה.

מהצד של המתכנת זה פועל בדיוק באותה הצורה,
המקדמה מבטיחה שהלקוח לא יתעורר יום אחד, "ימציא" סיבה כלשהי בגינה הוא לא רוצה להמשיך בפרוייקט ולא ירצה לשלם עבור עבודה שכבר בוצעה.




שורה תחתונה,
אם החוזה עדין לא הופר - אני לא בטוח שיש מקום לביקורת.
יחד עם זאת, אני לא הייתי רוצה להשאיר אצלי לקוח לא מרוצה (במיוחד אם עדין לא התחלתי לבצע עבודה כלשהי) - במקרה כזה, גם הייתי מחזיר את המקדמה שקיבלתי.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977