![]() |
# 7 | ||
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אני דווקא מצדד בדבריו של יגאל - אם קיבלתם תאריך מסירה כלשהו, פתח את הביקורת לאחר שבמתכנת לא עמד בתאריך - לא לפני, אני לא מאמין שהצדק איתך במקרה הזה. צודק, זכותך המלאה לא להיות מרוצה מהשירות שאתה מקבל. במקרה כזה (או יותר נכון, בהתאם לחוזה בינכם) אתם בהחלט רשאים לקבל החלטה להפסיק לעבוד איתו (ולעיתים לקבל החזר על המקדמה ולעיתים לא - תלוי בחוזה השירות). ציטוט:
מקדמה היא תשלום חלקי עבור השירות שבאה להגן גם עליך כלקוח וגם על המתכנת. אם המתכנת לא עמד בתנאי החוזה (מה שעושה רושם שעדין לא קרה) - הוא לא ייקבל את ייתרת הכסף ויהיה חשוף לתביעות מצדך לגבי החזר המקדמה ושיפוי עבור אי עמידה בתנאי החוזה. מהצד של המתכנת זה פועל בדיוק באותה הצורה, המקדמה מבטיחה שהלקוח לא יתעורר יום אחד, "ימציא" סיבה כלשהי בגינה הוא לא רוצה להמשיך בפרוייקט ולא ירצה לשלם עבור עבודה שכבר בוצעה. שורה תחתונה, אם החוזה עדין לא הופר - אני לא בטוח שיש מקום לביקורת. יחד עם זאת, אני לא הייתי רוצה להשאיר אצלי לקוח לא מרוצה (במיוחד אם עדין לא התחלתי לבצע עבודה כלשהי) - במקרה כזה, גם הייתי מחזיר את המקדמה שקיבלתי. |
||
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|