|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
Permanently Banned
|
Godedi יש גם טוב אבל יש גם רע
טוב, הייתי מאוכסן אצל גודדי זמן רב - מאוד !
לא ממש אהבתי את השרת אבל המחיר היה מותאם למה שאתה מקבל. מייק (כשהוא היה זמין ![]() היום, פניתי אל מייק ושאלתי אותו מדוע השרת לא עובד - שוב. הוא אמר לי שהחשבון שלי נסגר כי נגמר זמן התשלום. בלי התראה בלי כלום, לא הודיע לי אפילו שהוא סוגר לי. אני לא יודע איך זה בחברות אחרות, אבל אני בטוח ב99% שמודיעים ללקוח ולא סוגרים לו בפנים את האתר שלו שהוא אולי אתר חשוב וגדול מאוד וזוהי לפי דעתי חוצפה לסגור שרת בלי התראה מראש שבעזרת הלקוח יוכל או לעבור שרת או לשלם על המשך שהותו בשרת שלו. בעקרונית, לא הייתי ממליץ לקנות אצל גודדי, אבל רק בגלל השרת שהוא שרת דפוק למדי. המנהל לפי דעתי בן אדם נחמד מאוד (למרות מה שהוא עשה לי... הוא תמיד היה נחמד והתנהג כראוי...). |
![]() |
# 2 |
חבר וותיק
|
יודע אם כל הביקורות עליהם,
חברה מוזנחת...השרת שלהם עמוס.. נותנים עליו גישות חופשי מעמיסים עליו כמו חמור. אני מהם לא הייתי קונה זה מה שבטוח.
__________________
בברכה , שי . |
![]() |
# 3 |
מנהל ראשי
|
האמת שאחריות על חידוש החשבון היא על הלקוח בלבד,
זה שיש היום חברות שמזכירות ללקוח שהוא צריך לשלם, זה משהו אחר. |
![]() |
# 4 | |
Permanently Banned
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 5 |
חבר בקהילה
|
אפשר לינק לחברה, בבקשה?
|
![]() |
# 6 | |
משתמש חדש
|
ציטוט:
למה אנחנו צריכים לרדוף אחרי הלקוח לשלם? אני דואג לתת לך הכל בזמן תדאג לשלם בזמן.
__________________
http:// עוסק מורשה פרטים ליצרת קשר: באתרינו: http://www./contact.html בפלא: 0506938102 באייסי: 306909004 פקס: 086323838 |
|
![]() |
# 7 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
גם אני שולח מייל (בצורה אוטומטית) ללקוחותי על מנת להזכיר את מועד התשלום, אבל זה לא מחובתה של החברה להזכיר לך, אבל כן מחובתך לדעת זאת. (בדיוק כמו שלא תשכח לשלם מיסים). |
|
![]() |
# 8 | |
Permanently Banned
|
ציטוט:
ושליחת המייל זה מספיק. לא אמורים לצפות מהלקוח לדעת בדיוק באיזה יום נגמר לו השרת. זוהי לא חובתו ! אדם למה אנחנו צריכים לרדוף אחרי הלקוח לשלם? אני דואג לתת לך הכל בזמן תדאג לשלם בזמן. -------------------------- סליחה, מה בדיוק אתה נותן לי בזמן ? שאני אבין... מנהל השרת לא נותן כלום מלבד את השרת וזהו דבר חד פעמי ברגע שהוא רואה את הכסף ! לא פחות ולא יותר. בנוגע לתמיכה ? הלקוח מתקשר כדי לקבל תמיכה ובדיוק באותה צורה (אולי דרך תקשורת שונה) ספק השירות צריך להודיע ללקוח מתי נגמר לו ה"מנוי" בדיוק כמו שבוויזה שלי אני מקבל התראה לפני שפג התוקף שלה ובדיוק כמו שאני מקבל התראה לפני שנגמר כל דבר אחר. |
|
![]() |
# 9 |
מנהל ראשי
|
נכון,
במיסים אתה מקבל הודעה, אבל אתה לא צריך לשלם באותו היום..אתה צריך לשלם בתאריך X, ואם שכחת? ובנוגע לתגובתך לאדם, אתה חושב שהשרת "סתם" פועל? מעצמו? יודע כמה שעות ביום אני יושב בשביל לתחזק את כל השרתים שלי ולטפל בכל התקלות? כל השירות שאתה מקבל כשאתה צריך? |
![]() |
# 10 | |
Permanently Banned
|
ציטוט:
|
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|