|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
איזה ידע נדרש כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
|
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר על
|
דבר איתי בICQ 359073073
ותוכל לצבור ניסיון כתומך טכני אצלנו. __________________________________________________ ________________________________ הידע הנדרש הוא הכרת הפנאל DA , עדיפות לידע בשפות תיכנות, יכולת דיבור וסבלנות ללקוח , עדיפות לידע בSSH . |
![]() |
![]() |
# 3 |
משתמש - היכל התהילה
|
פאנל ניהול.
|
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר וותיק
|
ברמת העיקרון כל יידע שיש לך - זה טוב.
כמובן שצריך לדעת להשתמש בפאנל ניהול (בעיקר DA ) אבל זה לא עוזר אם לקוח מבקש שתעזור לו לדוגמא עם Visual Basic או מערכת vB? כמה שיותר יידע יותר טוב לך בתור תומך ויותר יעיל גם לך וגם ללקוח. בהצלחה...!
__________________
בברכה, אבישי שמחוני. |
![]() |
![]() |
# 5 |
אחראי פורום
|
מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.
בהצלחה!.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
![]() |
![]() |
# 6 |
חבר וותיק
|
זה דבר ראשון...! אין עוררין.
אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית, אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו, "עם שם וסיסמא". בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.
__________________
בברכה, אבישי שמחוני. |
![]() |
![]() |
# 7 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד. המשך ערב נעים ![]()
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
![]() |
![]() |
# 8 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
פותח האשכול, בשביל להתקבל לעבוד בחברת אחסון רצינית אתה קודם כל צריך הרבה ידע במחשבים וברשתות ולפחות שנה אחת בעבודה מול לקוחות. לא אצל כולם זה ככה באופן קבוע, אבל אלה הדרישות הממוצעות. |
|
![]() |
![]() |
# 9 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
אני באמת לא מתכוון לטחון מים אבל תמיד עדיף כלב חבר ולא חבר כלב. ולפותח האשכול, בכל מקרה עלייך ליהיות בעל יידע ברמה מסויימת (מינימום) על מנת לספק תמיכה ללקוח, במקביל עלייך ליהיות סבלני כלפי הלקוח ולהתנהג בכבוד כי אחריי הכל, הלקוח תמיד צודק! שיהיה לך בהצלחה.
__________________
בברכה, אבישי שמחוני. |
|
![]() |
![]() |
# 10 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
1. להתנהג בכבוד תמיד צריך - כל עוד הלקוח מחזיר לך באותו מטבע, אין סיבה שאני אדבר עם לקוח שמזלזל בי. 2. הלקוח לא תמיד צודק, משפט טוב לעסקים אבל אחרי הכול - אני האיש הטכני ובכל הנושא הטכני - אני צודק (לרוב), בשביל זה הלקוח משלם לי, מה שאומר..שהוא צריך לסמוך על המילה שלי. לפותח האשכול, לא הייתי רץ לתארים ולמכללות (למרות שאין בזה שום רע), הרבה מהלימוד נעשה במהלך הזמן כשמתעסקים בתחום - העיקר לעשות כל דבר עם 7 עיניים, אחרי הכול, יש אנשים מאחורי האתרים. ולא למהר, כל דבר בעיתו. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|