|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 9 |
משתמש - היכל התהילה
|
בעיקרון הפסקתי לעצב ולמכור..
אבל בתקופה שהייתי מעצב ומכרתי, אם הלקוח לא היה מרוצה, שיניתי מה שהוא רצה כדי שיהיה מרוצה. אבל אם גם אחרי שיפור הוא לא מרוצה פשוט מוותרים או שמעצבים עיצוב חדש. לדעתי אי אפשר להגיד ללקוח "לא רוצה לא צריך". צריך לפחות לנסות לשפר ולרצות אותו. זאת דעתי ![]()
__________________
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|