הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
09-01-06, 13:54 | # 31 |
חבר פורום
|
תתחיל מחדש, אם לקוח לא אוהב את העיצוב או את ההתחלה שהתחלת איתה או את הסקיצה הסופית כי משהו עדיין לא נראה לו יש לך שני אפשריות להגיד לו זה מה שיש לי כרגע או להכין משהו חדש שונה אתה צריך ללמוד לקרוא את הלקוח
__________________
בברכה, דוד סוקוליק Dr-Host.co.il Xtrashare.net - שירות העלת קבצים, עד 3 גיגה לקובץ |
09-01-06, 14:02 | # 32 | |
משתמש חדש
|
ציטוט:
מצד שני יש את העניין שהזכרתי, שהלקוח לא סגור על עצמו. פתאום הוא מחליט שמה שהוא רצה באפיון זה לא מספיק. מבחינתי מקרה כזה לא מקובל. אני אומר להם רק במילים יפות "תשלם תוספת על שינוי העיצוב, או שברגע זה תמה ההתקשרות בינינו". |
|
09-01-06, 14:07 | # 33 |
הוסטסניון
|
בעיקרון אני עושה פלאשים ולא מעצב .
אבל מה , בדיוק הלקוח האחרון שלי לא היה מרוצה מהתוצר של הפלאש . הוא לא היה מרוצה מהכתב והייתי צריך להכין הכל מההתחלה . הכנתי הכל בסביבות ה3 פעמים משהו כזה עד שייצא מרוצה . אם אתה מעצב רציני אתה צריך לדעת איך לעשות את הדברים עד הסוף כדיי לרצות את הלקוח . למה ? כי הלקוח תמיד צודק . אין מה לעשות הרבה בעיניין פשוט לעשות מה שהלקוח רוצה עד שהוא מרוצה . אחרי הכל העבודה שאתה עושה לו הוא בשביל להרוויח את הכסף כדיי לשלם לך עובד הרבה מאוד זמן . עבודה שלך של כמה שעות הוא עושה בלחץ בשלושה ארבעה ימים (תלויי מה השכר ובן כמה הוא וכו') . אז אתה צריך לתת את המקסימום שלך ולעשות את הכל עד שהוא מרוצה . בברכה , מאור |
09-01-06, 14:09 | # 34 |
חבר מתקדם
|
אם כבר שילם-תקן מה שהוא רוצה, אם הוא לא יודע מה לתקן אבל רוצה שיתוקן משו אל תתקן... תגיד לו שיגיד לך מה לתקן ותתקן...
אם לא שילם-אתה לא חייב לו כלום... אם אתה רוצה למכור כי שווה לך את תקן, אם אתה לא רוצה למכור או שלא כל כך שווה הדיל (מחיר נמוך וכדומה) אל תתקן, תלוי בך....
__________________
|
09-01-06, 14:15 | # 35 |
משתמש חדש
|
MaorD, ההתבוננות שלך על המצב מוטעת (מבחינתי כמובן).
כמבון שאם לא הולכים בדרך מסודרת, "הלקוח תמיד צודק", אך שמשתמשים בסדר וארגון, הוא כפוף לתנאים: -הגשת אפיון מלא. -חתימה על חוזה מפורט, תשלום מראש. -עבודה עם הלקוח לאורך כל העבודה (כולל: הצגת חלקים, הצעת הצעות וכן הלאה). -הגשת סקיצה סופית, לאחר שעבדת עם הלקוח על כל שאר חלקי העיצוב. אולי שכחתי פרטים שוליים, אך זה בעיקרון הכל. אם תעבוד עפ"י כללים אלו, רוב הסיכויים שלא תגיע למצב שהלקוח לא מרוצה. אם פעלת עפ"י כל הכללים, אתה צריך לדעת למה הלקוח לא מרוצה- אם הוא לא מרוצה בגלל משהו שעשית שלא קשור לאפיון, תקן את זה. אם הוא לא מרוצה בגלל שהוא לא חשב שהתוצר יראה איך שהוא נראה, אתה צריך לגבות תשלום נוסף לשינוי העיצוב. בנייה ועיצוב של אתר זה עניין מורכב, זה לא משהו פשוט כמו שלוקחים אותו רוב המעצבים בפורומים שונים. |
09-01-06, 15:08 | # 36 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
|
|
09-01-06, 15:35 | # 37 |
חבר מתקדם
|
אשמת המעצב בלבד. הלקוח לא מרוצה. בעיית המעצב שהוא לא יודע מה הלקוח רוצה.
__________________
|
09-01-06, 15:50 | # 38 |
חבר פורום
|
שחכתי לציין שגם חשוב מי זה הלקוח אם הלקוח הינו לקוח אשר רכש ממך מס' עיצובים בעבר וכרגע בעיצוב הזה משגע אותך אז צריך לקחת את זה בחשבון בקבלת ההחלטה שלך אם אתה מבין למה אני מתכוון
__________________
בברכה, דוד סוקוליק Dr-Host.co.il Xtrashare.net - שירות העלת קבצים, עד 3 גיגה לקובץ |
09-01-06, 19:15 | # 39 | |
משתמש חדש
|
ציטוט:
שלקוח יבוא ופתאום יחליט שהוא לא מעוניין בעיצוב שהוא ביקש באפיון, ורוצה לשנות מלא דברים..אני לא רואה פה כל אשמה של המעצב. |
|
09-01-06, 19:37 | # 40 |
חבר פורום
|
תראו קודם כל אני בדרך כלל עושה את העיצובים לפי דעת הלקוח.. כל דבר שרוצה שאני אשנה אני משנה.. אצלי הלקוח הוא הראשון. אני עושה לו הוא לא מקבל בגללי.. מבינים?
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|