|
![]() |
# 1 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
אבל אני רק אזכיר לך שלא רצית להמשיך לי את האחסון שנתת לי במתנה בעבר ולכן הייתי חייב לשלם, כעת אני לקוח כמו כל אחד אחר ומאוד מאוכזב, בעיקר בגלל שלא חשבתי שאם כל המידע הולך בגללך אני צריך לאבד אותו כי לא שילמתי, זה פשוט לא הגיוני. |
|
![]() |
# 2 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
לגבי השרת - הייתי צריך מקום ולכן כחסות ביקשתי ממך בזמנו לעזוב ולאחר מכן סיכמנו שתשלם במקום ולא שילמת = לא לקוח. ואמרתי, יש סיכוי שהמידע יחזור עובדים על זה... בין היתר, עוד 20 דקות +- יעלה שרת ריק ללקוחות שנשארו להם גיבויים (היה כבר מזה יומיים שרת ריק אבל לא על אותו האיפי - משמע שהיה צריך לעדכן DNS) כרגע יהיה על אותו האיפי משמע שלא צריך לעדכן DNS. המשך יום נעים. אם מישהו מהלקוחות בלבד מעוניין לקבל עוד מידע - 0509240124 03-9501134
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|