ציטוט:
נכתב במקור על ידי DmN
כשאתה אומר הפרות בוטות,אתה מתכוון להפרות שהתרחשו לכאורה כשהיית לקוח פרטי או עסקי ?
אני שונא כשאומרים "XXX היא הכי לא טובה בYYY והיא חרא של ZZZ" , אני מבין שהתנסית אצל כולן,ובחרת בברק.
זכותך.
מאוד מסקרן אותי לשמוע,מה ההפרות שלכאורה בזק בינלאומי ביצעה.
|
לקוח עסקי.
אני לא יכול לפרט לך על זה מטעמים שונים, מה שאני כן יכול להגיד לך זה שנציגים בכירים של בזק ביצעו התחייבויות טלפוניות מולי שסתרו לגמרי את החוזה איתי, וכמובן שלא עמדו בהן. כל השיחות מוקלטות והועברו לעורך דין שלנו, נראה לאן זה יתפתח.. בנוסף עוד 2 הקלטות של מענה קולי של בזק שסותר לגמרי 2 סעיפים שונים בחוזה.
מבחינת שירות איכות ותמיכה ברק לקחה את כולם וזה מה שקובע.
מה הקשר שלך לבזק ד"א?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נריה
Omer תראה אני לא בא להגן על החברה כי אני לא יודע איזה חוזים סגרת איתם אבל בכל מקרה אתה מצפה שלחברת אינטרנט רגילה שצריכה לטפל בבעיות כמו איך מפעילים את האינטרנט ולמה הדף לא עולה ידעו שאלות שאתה צריך לדעת??לזה מן הסתם יש מוקד מיוחד שאיתו סגרת את החוזה(ושוב אני לא יודע מה הולך עם החוזה שלך-ויכול להיות שאתה הוא הצודק)
בכל מקרה אני שונא את השטויות האלה שאנשים מתגאים
צעקתי עליהם שאני יעזוב והם הורידו לי 5 שקל כל חודש
או הביאו לי חודש חינם
מי שישמע הרווחת 5 שקל אבל הפסדת את האינטרנט עצמו אם אתה באמת סובל(וזה לא קשור אליך זה היה סתם הערה כללית לתגובות שראיתי פה לגבי שימור לקוחות)
|
תפסיד 2000$ ב10 דקות ונראה אותך לא צועק.
אני מצפה ממוקד טכני שמקבל ממני סכומים אסטרונומים כאלה לדעת מה זה טרייס.
אם הם חותמים על חוזה עסקי שהם מציעים לי אני מצפה שהם יעמדו בו.
אם המוקד הטכני העסקי לא מסוגל לפתור לי בעיות פשוטות בתשתית שלי הם בדיחה.
ד"א, החוזה הזה והחשבון הזה שנסגר איתם, ממש לא קשור בשום צורה לאקטסרב.