הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 20-07-08, 23:08   # 11
Midsen
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 67

Midsen לא מחובר  

" אני תובע אותו על דמי התשלום. ומצידי, אם אני אוציא 1000 ש"ח, אבל בסוף אקבל את הכסף(שקטן בהרבה) ששילמתי "
ראיתי באתר שזה עולה 150 שקל לשנה.. איך תפסיד מזה??
וגם חבל שאתה קונה מחברות כאלה ובכלל אבל בכלל לא מוכרות זה בטח ילד בן 15 פתח אותה או משהו
ולא כדאי לך ללכת לבית המשפט כי זה עניין קטן...
  Reply With Quote
ישן 21-07-08, 00:08   # 12
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
אם להיות קטנוני (סורי, המצב דורש),
איפה רשום מהו אחוז הזמן בו השירות צריך להיות זמין?
מה הכוונה בזמין? האם המשמעות היא שהEXIM צריך להיות למעלה?
אולי הכוונה ב"זמינות שרת" היא בכלל לשרת הNAMED שלהם?

כמו שאמרתי, קטנוני, אני יודע.

בכל אופן,
צורת המחשבה שלי אומרת שלקוח לא מרוצה - אין טעם להחזיק בו,
ואם לא מחזיקים את הלקוח - אין טעם להחזיק כסף שהוא לא קיבל שירות עבורו.

אבל.. כמו שאמרתי, זיכוי זו מחווה של רצון טוב- כלומר, תלוי בחברה.

בית משפט? לדעתי לא שווה את הזמן והעצבים.
אבל שוב פעם, דפקו אותי פעם, דפקו אותי פעמיים, אבל ש"יהרסו" את החברות שלי ושל חברי הטוב, שקניתי לו את זה כמתנת יום-הולדת? מעדיף ללכת עד הסוף.

גם אם זה מישהו בן 15, גם אם זה לא, ככה אני.
  Reply With Quote
ישן 21-07-08, 00:30   # 13
Uri
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 52

Uri לא מחובר  

נתחיל מזה, חתמת איתם על חוזה?
תענה קודם כל על זה. אחרי זה אוכל לעזור לך.. יש לי פשוט ניסיון במקרה דומה.
  Reply With Quote
ישן 21-07-08, 05:35   # 14
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Uri צפה בהודעה
נתחיל מזה, חתמת איתם על חוזה?
תענה קודם כל על זה. אחרי זה אוכל לעזור לך.. יש לי פשוט ניסיון במקרה דומה.
לא, לא חתמתי איתם על כלום
  Reply With Quote
ישן 21-07-08, 19:09   # 15
VoyaAGe
חבר מתקדם
 
VoyaAGe's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Feb 2008
גיל: 33
הודעות: 461

VoyaAGe לא מחובר  

Uri אתה מתכוון שאם הוא חתם יש לו הוחכות וכו'.. זה לא קשור
גם קבלה זה משהו שמספק, בעיקרון חותמת בחוזה זה יותר למה הם מתחייבים ומה הם דורשים מהלקוח וכו'.
__________________
עיצוב אתרים | בניית אתרים | אחסון אתרים
messenger : support AT netspot.co.il
Php & Js, Developer.
  Reply With Quote
ישן 22-07-08, 01:35   # 16
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

אז בוא נראה :

א. לא חתמת איתם על שום חוזה - משמע , שאין שום עילה לתביעה ולו הקטנה ביותר . הדבר הראשון שבית המשפט יעשה יהיה - לסגור לך את הבקשה לתביעה בגלל שלא יהיו לך מספיק הוכחות בשביל לבסס עליהן תביעה .

ב. הם לא ממש כתבו באתר לכמה אחוזי UPTIME הם מתחייבים במייל .

רק תדע לך , שחברת אירוח אתרים לא חייבת לך שום דבר .
מבחינתי כספק שירות - כל עוד אני רואה את שרת ה MAIL עובד ותקין ואת שרת ה HTTPD ואת שרת ה NAMED וכו' - תקינים ללא תלונות מצד 100 אחוז מהלקוחות , אני יוצא מתוך הנחה סבירה שהכול תקין , זאת לאחר שבדקתי באופן אישי .
היה וקיבלתי תלונה אחת - אני בודק .
היה ולא קיבלתי תלונה - אני סבור שהכול תקין ושאין שום בעיה .

שים ל שגם בחברות גדולות כמו 012 או 013 או כל ספקית אינטרנט אחרת , כשהאינטרנט בבית אצלך לא פועל , הם לא יכולים לדעת את זה אלא אם כן אתה תתקשר אליהם ותודיע להם על התקלה הספציפית הזו , למעט מקרים שבהם התקלה אינה נקודתית אלא נוגעת לעוד לקוחות מלבדך .
במקרה שלנו , לא כך הדבר , לכן אני לא חושב שהחברה עשתה משהו שאסור היה לה לעשות , מכיון שלא הבאת לידיעתה על התקלה ומבחינתה כל עוד אין עוד תלונות - הכול תקין .

אין לי מושג מה החוק אומר לגבי זה , אבל אם תהיה הגיוני לרגע , אתה תבין שבאמת אין שום דרך לדעת אם יש לך תקלה או אין לך תקלה , במידה ולא דיווחת עליה .
אני למשל נוקט אמצעים לגילוי תקלות - מתקשר ללקוח במידה והוא לא היה בקשר מזן רב ושואל אם הכול בסדר , אם הכול תקין ולשביעות רצונו , כדי להיות בטוח שהלקוח לא שותק וסובל בזמן הזה , אבל זה רק אני .

בשורה התחתונה- אין עילה לתביעה , אין מחוייבות של החברה כלפייך ואין לך שום סיבה שבעולם לבוא אליהם בטענות כל עוד לא דיווחת להם על התקלה מבעוד מועד .
הם יכולים לפצות אותך בהתאם , אך הם לא חייבים לתת לך החזר כספי , בטח לא לאחר תקופה שמעל ל-14 ימים .

אגב , אין שום חוק במדינה שמחייב אותם להחזיר כסף , הם יכולים לזכות אותך , אבל לא לתת לך החזר כספי .
כשסופק לך המוצר - הוא פעל , הוא פועל ומבחינת החוק הכול תקין כל עוד המוצר סופק ואתה אישרת את קבלתו (מייל של DA כבר אמרתי ?) .

איך שלא תסתכל על זה - החברה סיבכה אותך וגרמה לך נזק והפסדים , אך אין לך מה לעשות נגד זה .
מסקנה - בפעם הבאה בדוק את מערכות השרת ותקינותם לפני הרכישה וא מיד לאחר הרכישה , כדי שלא יהיו שאלות וטענות מיותרות .

לילה טוב ,
  Reply With Quote
ישן 22-07-08, 02:38   # 17
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv צפה בהודעה
אז בוא נראה :

א. לא חתמת איתם על שום חוזה - משמע , שאין שום עילה לתביעה ולו הקטנה ביותר . הדבר הראשון שבית המשפט יעשה יהיה - לסגור לך את הבקשה לתביעה בגלל שלא יהיו לך מספיק הוכחות בשביל לבסס עליהן תביעה .

ב. הם לא ממש כתבו באתר לכמה אחוזי UPTIME הם מתחייבים במייל .

רק תדע לך , שחברת אירוח אתרים לא חייבת לך שום דבר .
מבחינתי כספק שירות - כל עוד אני רואה את שרת ה MAIL עובד ותקין ואת שרת ה HTTPD ואת שרת ה NAMED וכו' - תקינים ללא תלונות מצד 100 אחוז מהלקוחות , אני יוצא מתוך הנחה סבירה שהכול תקין , זאת לאחר שבדקתי באופן אישי .
היה וקיבלתי תלונה אחת - אני בודק .
היה ולא קיבלתי תלונה - אני סבור שהכול תקין ושאין שום בעיה .

שים ל שגם בחברות גדולות כמו 012 או 013 או כל ספקית אינטרנט אחרת , כשהאינטרנט בבית אצלך לא פועל , הם לא יכולים לדעת את זה אלא אם כן אתה תתקשר אליהם ותודיע להם על התקלה הספציפית הזו , למעט מקרים שבהם התקלה אינה נקודתית אלא נוגעת לעוד לקוחות מלבדך .
במקרה שלנו , לא כך הדבר , לכן אני לא חושב שהחברה עשתה משהו שאסור היה לה לעשות , מכיון שלא הבאת לידיעתה על התקלה ומבחינתה כל עוד אין עוד תלונות - הכול תקין .

אין לי מושג מה החוק אומר לגבי זה , אבל אם תהיה הגיוני לרגע , אתה תבין שבאמת אין שום דרך לדעת אם יש לך תקלה או אין לך תקלה , במידה ולא דיווחת עליה .
אני למשל נוקט אמצעים לגילוי תקלות - מתקשר ללקוח במידה והוא לא היה בקשר מזן רב ושואל אם הכול בסדר , אם הכול תקין ולשביעות רצונו , כדי להיות בטוח שהלקוח לא שותק וסובל בזמן הזה , אבל זה רק אני .

בשורה התחתונה- אין עילה לתביעה , אין מחוייבות של החברה כלפייך ואין לך שום סיבה שבעולם לבוא אליהם בטענות כל עוד לא דיווחת להם על התקלה מבעוד מועד .
הם יכולים לפצות אותך בהתאם , אך הם לא חייבים לתת לך החזר כספי , בטח לא לאחר תקופה שמעל ל-14 ימים .

אגב , אין שום חוק במדינה שמחייב אותם להחזיר כסף , הם יכולים לזכות אותך , אבל לא לתת לך החזר כספי .
כשסופק לך המוצר - הוא פעל , הוא פועל ומבחינת החוק הכול תקין כל עוד המוצר סופק ואתה אישרת את קבלתו (מייל של DA כבר אמרתי ?) .

איך שלא תסתכל על זה - החברה סיבכה אותך וגרמה לך נזק והפסדים , אך אין לך מה לעשות נגד זה .
מסקנה - בפעם הבאה בדוק את מערכות השרת ותקינותם לפני הרכישה וא מיד לאחר הרכישה , כדי שלא יהיו שאלות וטענות מיותרות .

לילה טוב ,
א. אז במידה ולא חתמתי איתם על שום חוזה - אז בטעות גם נתתי את הכסף אליהם, ורק עכשיו גיליתי את זה?
ב. אם זאת הייתה בעייה נקודתית - מילא. אבל יום אחד, המייל הפסיק לעבוד לכל השרת שלהם - לא רק ללקוח אחד. בעל החברה היה מיודע לתקלה ולא יידע את הלקוח.

זה כמו, אם פתאום מכונת הכביסה שלך תתפוצץ(חס וחלילה), החברה שייצרה את זה לא יכולה להגיד שזאת אשמתך, שלא בדקת שפתאום לא מגיע למאוורר הפנימי מים מחומצנים?

אני שילמתי להם כסף עבור החבילה שלהם, ובחבילה שלהם כתוב שיהיה לי גם אפשרות לקבלת מיילים. הם גרמו לי נזקים כלכלים(מיילים שלא קיבלתי, הצעות עסקיות, וכדומה) - לאחר שהם התחייבו שאני אקבל את השירות הזה - וזה לא היה לכמה שעות/ימים, אלא לחודש שלם - ללא שום יידוע של הלקוח(ונחזור למקרה המכונת כביסה. לך אין מושג במכונות כביסה, מה זה מים מחומצנים, ומה, היית כל יום אמור לבדוק שהמים שמגיעים מהברז באמת יוצאים, כאשר כל המערכת מחוברת לכל הבית שלך? זאת אומרת שהיית צריך להפסיק לחלוטין את שימוש המים בכל הבית(לבקש מכולם להפסיק לשלוח לך מיילים - אלא רק למיילים הבעייתיים), להריץ את המכונה(לשלוח מייל אל המייל הבעייתי), ולבדוק אם באמת יוצאים מים? ולחזור על דבר כזה כל יום?

אני לא מעוניין לתבוע אותם על סכום גדול - אבל אני שילמתי על חשבון מייל - ולא קיבלתי את זה.

וכמו שאמרת - אתה מסכים איתי שאם ב-012, כל הבדיקות מיילים באווטלוק תמיד היה יוצא ללא מיילים - לכל המשתמשים שלהם, לא סביר שהם היו מודיעים על זה, אם הם היו מודעים לבעייה?

אתם סוטים מהנושא, שאלתי 2 שאלות, עניתם על אחת(האם התקנון תקף במידה ולא הובא לידיעתי), וכמובן שאוודא זאת עם עורך דין, השאלה שלי עכשיו זה כמה זמן תהליך כזה לוקח. אני בן אדם של עקרונות - והם לא רק שזה לא עבד, אלא זה לא עבד למשך חודש, ולא רק שזה לא עבד למשך חודש - לדברי בעל החברה, הם ידעו על זה, ואם הייתי "אומר לו", הוא היה מטפל בזה מייד. אני שילמתי ל-12 חודשים קבלת אחסון ומייל. אני מעוניין לתבוע אותו כמו שאמרתי - על זה שהוא לא סיפק את השירות שעליו שילמתי(וכאן הוא לא יכול להתגונן עם התקנון - הוא לא הובא לידיעתי, ואפילו לא נמצא במקום בולט). לפי מה שהבנתי אני יכול להוסיף גם פיצוי על אובדן כלכלי אשר נגרם לי בגלל אי קבלת המיילים.

הלכתי עליו, חשבתי שעשיתי בחירה טובה, אבל התברר שלא - עשיתי בחירה רעה. אני אבדוק האם הוא שלח לי חשבונית(ושוב, אם הוא לא שלח לי חשבונית - זה לא נגד החוק?), אפתח ביקורת רעה, וביינתים אני אתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתביעות מהסוג הזה.

זה בדיוק כמו שחיזבאללה היה חוטף חייל - והיו אומרים.. "בשביל חייל אחד לצאת למלחמה?". ואז הוא היה חוטף עוד חייל. היו אומרים.. "בשביל חייל אחד לצאת למלחמה?". ואז הוא היה חוטף עוד חייל. היו אומרים.. "בשביל חייל אחד לצאת למלחמה?". פעם אחת דפקו אותי - אני לא רוצה שזה ידפוק מישהו אחר, ואני מעוניין לקבל את הפיצוי.

ציטוט:
אגב , אין שום חוק במדינה שמחייב אותם להחזיר כסף , הם יכולים לזכות אותך , אבל לא לתת לך החזר כספי .
כשסופק לך המוצר - הוא פעל , הוא פועל ומבחינת החוק הכול תקין כל עוד המוצר סופק ואתה אישרת את קבלתו (מייל של DA כבר אמרתי ?) .
אתה אומר שאם אתה קונה מכונת כביסה, ובחנות הם מוכרים לך אותה - והיא עובדת בפעם הראשונה, אבל מה שאתה לא יודע - שיש בתוכו איזה בורג רופף - ואתה מגלה את זה. זה בסדר?

אני שוחחתי שיחה קצרה עם עורך דין שעוסק בדינים אחרים - אך בכל זאת, עורך דין, ולפי התרשמותו הראשונית דווקא הסיכוי שאני אזוכה בפיצוי כספי גבוה. אך מכיוון שהשיחה נקטעה באמצע, ולא תפסתי אותו מאז - רציתי לשאול כאן. לפי מה שהבנתי, אני שולח את טופס התביעה לבית המשפט, הוא מעביר את זה לנתבע - לנתבע יש 15 ימים להגיש כתב הגנה.... ואז?
  Reply With Quote
ישן 22-07-08, 11:18   # 18
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

אפשר לתבוע על כל דבר, בין אם אתה צודק ובין אם אתה לא.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
  Reply With Quote
ישן 22-07-08, 12:51   # 19
SITEAM
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?]
 
SITEAM's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 51
הודעות: 1,191

SITEAM לא מחובר  

דניאל (MasterT), אתה מחפש שאנשים בפורום יגידו לך "וואלה, אח שלנו, לך תזמבר אותם יש לך 100% לזכות"? (כמו שזה נראה אתה עוד עלול לחזור לכאן ולשאול אם שווה להתלונן על מי שהמליץ לך לתבוע, כי הפסדת במשפט).

לפני שאענה לך על השאלות שלך, אני אגיד לך שאם אני חו"ח הייתי בעל החברה הייתי תובע אותך על הוצאת דיבה.
מעניין אותך לשמוע למה? בפוסט הראשון שלך אתה כותב שלא תציין שמות, אבל פסקה אחרי אתה מפנה לתנאי השימוש של החברה, כלומר חושף מי הצד השני. אם אני הייתי במקומו, לא בטוח שאתה היית יוצא נקי מזה.

לענייננו:
1. החוק בישראל לגבי עסקאות מכר מרחוק קובע שבעל העסק חייב לזכות באופן מלא לקוח אשר ביטל עסקה מכל סיבה שהיא (ובלבד כמובן שלא קיבל מוצר שבאפשרותו להמשיך להשתמש בו), במידה והלקוח דרש זאת עד 14 יום מיום חתימת העסקה. (אני כמובן לא זוכר את לשון החוק המדויקת אבל אלה רוח הדברים).
לפיכך, החברה לא חייבת לפצות אותך בשום סכום אם לא מתחשק לה.

2. אתה חושב שהטיעון של "חבר שלי כועס עלי" הוא טיעון תקף בבית משפט?

3. אתה משחק אותה ראש קטן: במשך חודש שלם (לטענתך) לא עבדה לך הפניית המיילים. משמע שחודש שלם לא קיבלת מיילים מהדומיין שלך, נכון? זה לא הדליק לך נורה אדומה כבר אחרי יום יומיים? למה לא יידעת את בעל השרת על כך?
יתרה מכך: נניח וההפניה לא עובדת, והפסדת כספים כי נשלחו אליך מיילים שלכאורה לא הגיעו, אתה לא חושב שאחת השאלות של השופט תהיה "אז למה לא נכנסת ישירות לתיבה שבחברת האיחסון?"
להתלונן זה מאוד קל, להוכיח נזק ממשי כבר יהיה לך קשה יותר...

4. התקנון לא במקום בולט? אני לא מכיר את האתר שלהם, אבל לקח לי פחות מ-5 שניות למצוא את הקישור אליו (אם אתה עדיין לא יודע איפה הוא, אני אכוון אותך - יש קישורים גם בתחתית העמוד)

5. להגיע לדיון בבית משפט לתביעות קטנות לוקח כמה חודשים טובים, ודיון בבית משפט לתביעות קטנות עולה "קצת" יותר ממה ששילמת או מגיע לך כזיכוי בחברה. שים לב, שאם אתה תפסיד במשפט, אתה זה שתאלץ לשלם הוצאות משפט, ואולי גם הוצאות עו"ד של הצד השני, אם הוא יחליט לדרוש כפיצוי על הטרחה שגרמת לו.

6. אני לא מכיר את החברה שעליה דנים, אבל אם יש לך כסף להתייעץ עם עו"ד ולהסתכן בתשלום הוצאות משפט, לא היה כדאי מלכתחילה למנוע את כל הסיפור ופשוט לפנות לחברה מקצועית יותר? (ואל תגיד שלא ידעת שמדובר בילדים - אם אכן מדובר בילדים).

7. לפני דיון בבית משפט יש לרוב החלפת מכתבים בין עורכי הדין של שני הצדדים, משמע, שגם אם העו"ד שלך (שאתה כבר תצטרך לשלם לו טרחה על כתיבת המכתבים והתביעה) ישמע רק את העובדות כפי שאתה רואה אותן, הוא יכול לקבל מכתב מהנתבע אם עובדות חדשות ואז יתכן וכבר לא ימליץ לך ללכת למשפט. את שכר הטירחה כבר שילמת, ועכשיו אתה עלול להסתבך עם בעל חברה "עצבני" שיחליט לתבוע אותך על הזמן שבזבז בגללך בעניין הזה.

בקיצור, לך שתה כוס מים קרים, תקנה לחבר שלך גלידה, תעשו שולם ויאללה תמשיך הלאה.
  Reply With Quote
ישן 22-07-08, 15:33   # 20
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

1. כמו שאמרתי, ואם אתה קונה מכונת כביסה - ואחד הברגים רופפים. 14 יום זה עובד בסדר, והופ! זה מתקלקל?
2. לא, אבל הנזק הכלכלי שחברי קיבל לא "שווה" משהו?
3. לא רק ההפנייה - בכלל לא קיבלתי מיילים. בכלל. חבר שלי עשה הפנייה לכל המיילים שלו למייל הראשי - ולכן לא שם לב שהמיילים הפסיקו להגיע. אבל המיילים גם לא הגיעו לחשבון דואר ב-DA!.
4. שוב פעם, אף אחד לא אמר לי לחתום עליו - ולי עד עכשיו לא היה מושג.
5. בבית משפט לתביעות קטנות אין עו"ד שמייצג אותך - והוצאות משפט זה אחוז מההוצאות או 87 ש"ח.
6. קרוב משפחה שלי הוא עו"ד.
7. עוד פעם, הרעיון שאתה לא צריך עורך דין. זה כמו שבבית משפט אתה מוזמן לקנות כורסת מסז לפני המשפט. למה? כדי... שיהיה לך נוח.

שמע, תאר לך שאתה לא מקבל מיילים באחד מחשבונות המיילים שלך - במשך חודש. לא הראשי, אלא האחד שאתה נותן ללקוחות שמעוניינים להצטרף לרוב.

זה ממש מעצבן אותי, שחברה, שבמשך חודש המיילים לא עבדו - בכלל, נאדא, לא ב-DA, לא העברות - וידעה על זה, ולא הודיע,אני מעדיף במקרה הזה פעם אחת להראות, ש"דיי! פתחתם חברה ורשמתם אותה? תקחו אחריות".
אתה לא מסכים איתי שאם לקוח יקנה חשבון אחסון אצלך, ובמשך חודש - לא יעבוד לכל השרת המיילים - לא היית מודיע לו? אם הם היו מודיעים, הייתי פשוט עוזב אותם - לא צריך פיצוי. אבל אי קבלת מיילים במשך חודש? מצטער, אבל כמו שאמרתי, "דיי! פתחתם חברה ורשמתם אותה? תקחו אחריות".
הסיבה העיקרית שהלכתי על החברה - זה כי היא רשומה. זה אומר שאם יש משהו - יש לי עילה להתלונן.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:56.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ