|
|
|
|
# 1 |
|
חבר מתקדם
|
מאוד מאכזב לשמוע,
פשוט חבל מאוד. אפילו משעה 19:00 הרווחת בערך 22 ימים תפצה את הלקוחות שלך בהתאם.. ולדעתי צריך פעם הבאה להגיד עד 24 שעות.. כדי שלא יקרה מצבים לא נעימים כאלה, והחלפת הארדיסק, ובעיה ברשת.. זה יכול להיות אמיתי ולא שקר, לא צריך ישר להגיד שזה שקר.. מחכה לשמוע את הצד השני.. יורי. |
|
|
|
# 2 | |
|
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
יונתן
__________________
יונתן -
![]() מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות Last edited by Scolpy; 04-03-09 at 22:24.. |
|
|
|
|
# 3 |
|
חבר על
|
במקרה כזה, טוב ששילמת בpaypal
תדבר עם paypal ותסביר להם את הבעיה אתה יכול לבטל את התשלום בכל זמן ולבקש את החזרת הכסף. הביטוח הוא עד 2000 דולר. |
|
|
|
# 4 |
|
חבר מתקדם
|
|
|
|
|
# 5 | |
|
חבר על
|
ציטוט:
כדאי להתעמק טיפה יותר בתנאים של פייפל לפני שזורקים דברים פה.. הביטוח של פייפל מכסה עד $2000. ברגע שאתה רוצה לבטל העברה כלשהי, אתה פותח DISPUTE, אז יש תקופה של שבועיים בערך שאתה יכול לדבר עם המוכר ולהגיע איתו להסדר, ולאחר מכן להעלות את זה לCLAIM וזה עובר לטיפול רשמי של PAYPAL. זה לא שאם העברת למישהו $1 ואתה לא מרוצה אתה תקבל $2000. |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|