|
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
יונתן וחבריו,
לא יודע מה איתכם אני לקוח של הוד ובר מתחילת ינואר. תקיעות בשרת? ממש לא! תבדוק את עצמך מה אתה מריץ שם ואיך בדיוק. נפילה בגלל הארד דיסק שהחליפו? קורה, אין מה לעשות גם רכב מכניסים למוסך לעשות טיפול ומדי פעם זה נמשך יותר מהצפוי. שקראתי את התגובה של הוד, הבנתי בדיוק מאיפה הביקורת שלך נובעת, אולי קשה לך לשלם ולכן אתה "מתבכיין" בכדי לקבל X זמן כפיצוי? לא יודע מה נסגר, אני לקוח מרוצה ומקווה שגם אתה תהפוך לאחד אחד כזה, ולא? אף אחד לא מחזיק אותך בכוח. יום קסום שיהיה לך ! ודים, |
![]() |
![]() |
# 2 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אבל על זה שקשה לי לשלם?! איזו חוצפה. הפיצוי שרציתי זה בכדי שלא אצא מופסד מהפיצוי שהבאתי ללקוחות שלי. בנוסף, בר יכול להעיד שכשקיבלתי את הVPS לשלושה ימי ניסיון. כבר ביום הראשון רציתי לשלם. ממך לא הייתי מצפה. יונתן
__________________
יונתן -
![]() מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
נכון ואפילו בצדק! אני אומר שלא מכל דבר צריך לעשות סיפור ולרוץ לפורום הוסטס ולהתחיל בפוסטים מיותרים לחלוטין. זה יעזור לו הביקורת הזו במשהו? לא! זה יפגע בהוד ובבר? כן. Last edited by IsraKal.co.il; 05-03-09 at 08:44.. |
|
![]() |
![]() |
# 4 | ||
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אז אני מוותר על זה. ציטוט:
זה לא כל דבר. זה כמה שבועות שאני ולקוחותיי סבלנו מהאחסון. אני גם הפנתי את גלעד(לקוח שהבאתי להוד) - בנאדם מבוגר. והוא יגיד לך מה הוא אומר על האחסון. דבר נוסף שאני רוצה לציין - בר בכלל לא קשור לזה! הוא לא אשם בכלום, כשהוא לא עשה את מה שצריך אפשר להבין כי הוא לא יכול להיות כל היום על המחשב. פשוט הוד היה צריך להשיג עוד אנשים בתמיכה.
__________________
יונתן -
![]() מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות |
||
![]() |
![]() |
# 5 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
גם אם לקוח משלם 10% ממה שלקוח אחר משלם על אותו חבילה, אין זה אומר שהשירות שלו צריך להיות לקוי או בלי יחס / תמיכה במידת הצורך.. מה שכן אפשר לעשות (כמו שאני עושה בעסק שלי) הוא במידה ולקוח קיבל מחיר מסויים אבל כמות התמיכה המצטברת שאני צריך להיות איתו בטלפון כבר לא משתלם לי המחיר, אני אומר לו שבמידה ויצטרך ממני תמיכה, אני אצטרך לגבות עבור הזמן כסף וגם זה, קורה אחרי שהוא מתקשר איתנו מספר רב של פעמים, ברגיל אני מנסה להימנע, יש לי לקוחה שרק אחרי חצי שנה אמרתי לה את זה. ושוב חברים, זה לא משנה כמה לקוח משלם... כל עוד הוא משלם מגיע לו אותו יחס כמו כלל הלקוחות. חשוב להיות ישרים ובני אדם, אם לקוח מרוצה הוא יביא לך עוד 5, אם הוא לא מרוצה, הוא ילך ויקח איתו עוד כמה בדרך.
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|