|
![]() |
# 1 | |
חסום
|
ציטוט:
אני מסכים איתך שנפילה של אפילו דקה יכולה להיות משמעותית אבל תשים לב כמה מצחיק זה שכמה ימים לפני ההחלפה הוא המליץ ללקוחות הוא אמר שיכתוב ביקורת טובה פתאום בגלל החלפה הוא בא ורושם דבר כזה... כנראה זה באמת נעשה ברגע של כעס שעכשיו אוליי וא מצטער על זה שים לב שהוא רושם ביקורת כאשר הוא עוד לי קיבל את כל התקופה עליה הוא שילם! |
|
![]() |
![]() |
# 2 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
המלצתי כי הלקוחה רצתה אחסון בזול, ובמילא האחסון הקודם שלה היה נופל. אז אם כבר שניהם יפלו - עדיף להם לקבל אחסון ביותר זול עם מפרט גבוהה יותר. זה לא היה ברגע של כעס. כתבתי את זה בכלל אתמול ולא באותו היום. ומתי תבין שזה לא משנה! אם אני אתחייב לשנה, אני אצטרך לחכות שנה בשביל לפרסם ביקורת? אין לי כבר מה להתווכח. אני מסביר ואתה טוען שוב, זה לא יגיע לשום מקום.
__________________
יונתן -
![]() מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות Last edited by Scolpy; 05-03-09 at 15:49.. |
|
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר בקהילה
|
אני מכיר את הוד, לפני שנה עבדתי אצלו ואני יכול להגיד שהוא אדם שעומד במילה שלו.
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|