|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 | ||
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
![]() מה זה בשבילך קישורים סמכותיים ואיך אתה מודד סמכות? , בוא נראה אותך משיג קישורים מאתרי זהב כמו הטכניון, אוניברסיטאות, משרדים ממשלתיים... מסכים איתך לגבי זה שקישורי זבל ואתרי סימניות לא נותן הרבה , אפילו יכול לגרום לך לעונשים. היום כדאי לעשות החלפות קישורים מאתרי תוכן רלוונטיים שמדברים על הביטויים שאתה מעוניין לקדם, אתר סמכותי נקבע על ידי פרמטרים רבים כמו: PR, MOZRANK, כמות ביטויים בדף ראשון, חוזק דומיין, דפים מאונדקסים ועוד. ציטוט:
הדוגמה שהבאת על תפוז היא לא בדיוק דוגמה טובה... תפוז נמצאים במקומות ראשונים בהמון ביטויים לעומת פורום הוסטס שלא בדיוק... אז איך זה בדיוק מסתדר עם הדברים שרשמת?. פעם ראשונה שאני שומע שהוספה למועדפים נותנת איזה ניקוד של קידום... זה חדש לי, גם לא מצאתי שום סימוכין לזה ברשת ואשמח אם תפנה אותי למקור שאומר זאת... בקיצור, יש פה הרבה דברים שהם מבוססים על קידום של פעם , חלק פה באמת לא רלוונטי לקידום, סרגלי כלים??? מה קשור סרגלי כלים עכשיו? ומה הקשר בין גוגל לאינטרנט אקספלורר? קיצר לבחור ששאל את השאלה אני בקצרה אתן לך כמה דברים כי כבר מאוחר ![]() 1. תדאג לתוכן איכותי באתר שלך, תוכן שאינו משוכפל - מקורי שלך, תדאג לעדכן את האתר שלך כמה שיותר, לדאוג שהתכנים יזרמו לשם, לא לבצע דחיסת ביטויים לתכנים, תכתוב טבעי,גוגל יודעים לעשות הקשר של מילות נרדפות והתוכן, תבנה היררכיה נכונה באתר, תחשוב מה הגולש שנכנס לאתר שלך מחפש ומה הוא רוצה למצוא, תחשוב בצורת גולש ולא בצורת מנוע חיפוש, כשמדובר על גרפיקה, תנסה תמיד לפרק את זה לחווית גולש - ככה גוגל קוראים לזה, לגרום לגולש להרגיש "בבית" , שהכל עובר לו חלק , הכל מהיר באתר, לא לוקח לכל דף להיטען מאה שנה, שהגולש מוצא מהר הכל. 2. אופטימיזציה בסיסית - טייטלים, דסקריפשנים - כותרות - לא צריך לפתוח עמוד על כל ביטוי, תבחר לך את הביטויים הראשיים ואת הביטויים זנב ארוך שאתה מעוניין ותבנה את ההירככיה נכונה, שים לב שאם אתה רוצה לקדם את הביטויים: "אחסון אתרים" ו"אחסון אתרים מקצועי", אתה לא חייב 2 דפים , אלא יכול לקדם את 2 הביטויים על דף אחד שיקרא: "אחסון אתרים מקצועי". 3. קישורים טבעיים - קישורים מאתרים רלוונטיים לנושא שלך, לא להשתמש בפוטרים, לגוון בקישורים, שלא כל הקישורים יהיו על ביטוי אחד, לדוגמה שלא כל הקישורים לעמוד אחסון אתרים שלך יבואו בקישור עוגן "אחסון אתרים" , אלא לגוון שיהיה לך גם "חברה לאחסון אתרים" , "אחסון אתרים מקצועי" וכו, שלא כל הקישורים יבואו רק לדף הבית או רק לדף פנימי, צריך להיות פיזור. להשתמש כמה שיותר באתרים סמכותיים, וותיקים, בעלי מספר גדול של דפים בגוגל כמה שאפשר ועם מיקומים כמה שניתן, PR לאחרונה קצת חוזר בהקשר של רמת האתר לאחר העדכונים האחרונים שגוגל עשו על הקישורים, הוא עדיין לא מדד חזק, אבל יש בו משהו, אחרת גוגל לא היו מעדכנים אותו, תשתמש גם mozrank. 4. שימוש בתמונות + יוטיוב בעמודי התוכן שלך, שימוש בכפתורי share, גוגל פלוס, פתיחת דף עסק בגוגל פלוס, פתיחת העסק בגוגל מקומות/ יש עוד דברים, אבל זה מה שעולה לי עכשיו, המוח שלי קצת מחוק ב 3 בבוקר אחרי יום עבודה אינטנסיבי. בכל אופן, אם אתה מעוניין בעוד קצת מידע, הינה כמה דברים בתחום שכתבתי. זה על התוכן בנגיעה על עדכוני פנדה ופינגווין: http://www.webclub.co.il/%D7%A7%D7%9...E%D7%9C%D7%9A/ וזה מילון מושגים מעודכן שאולי יעזור לך גם: http://www.webclub.co.il/%D7%A7%D7%9...2%D7%99%D7%9D/ בהמשך יעלו עוד מאמרים בתחום, לא מספיקים הרבה כשמשלבים עבודה ![]() |
||
![]() |
![]() |
# 2 | ||
מנהל פורום קידום ושיווק אתרים. עסק רשום [?]
|
ציטוט:
לגבי מה קובע סמכותיות, Page Rank ו Moz Rank כפי שמובן מהשם שלהם הם RANKS, הם מדרגים דברים הם לא בעצמם פקטור של גוגל. לגבי כמות ביטויים בדף ראשון לא שמעתי על זה אף פעם. חוזק דומיין זה להגיד סמכותיות במילים אחרות ודפים מאונדקסים זה פקטור קטן אבל הוא הראשון ברשימה שלך שבאמת פקטור. 3 הפקטורים העיקריים למדידת הסמכותיות/איכות הדומיין הם טיב פרופיל הקישורים, איכות התכנים ברמה של הדומיין, איכות הסגמנטים ברמה של הדומיין (לדוג' כמות הלייקים בקבוצה או כמות אזכור שם המותג במידה ויש). לגבי בדיקת סמכות, אני בודק לפי מבחן התוצאה, איזה ביטויים מופיעים לאתר בTITLE בעמודים העיקריים ואיפה הוא נמצא בגוגל באותם ביטויים - גבוהה הוא עשה עבודה טובה, נמוך הוא כנראה לא עשה כלום או גרוע מזה ציטוט:
רק אל תגיד לי שאני מיושן ובאותה נשימה תכתוב פסקה שלמה על PageRank ההשוואה של תפוז צריכה להיות מול אתרים כמו וואלה לא הוסטס, אין דימיון. בכל אופן יכול להיות שהאינטרפייס שלהם באמת נוח, לי לא.
__________________
מנהל פורום קידום אתרים |
||
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|