ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
היי,
זה גיא.
א. תאי אתה לא לקוח...
ב. אף פעם לא התחייבתי לגיבוי...אמרתי שאני מבצע גיבוי יומי במטרה לעזור ולשפר את נוחות הלקוחות, אך לא התחייבתי למתן הגיבויים (ראו תקנון).
כרגע, נמצא מישהו בחווה שמנסה לשחזר מידע מהארדיסק.
בין היתר, כנראה שהארדיסק יעבור שחזור באופן מסויים במעבדות (אבל שום דבר לא מובטח!).
יום טוב.
|
אני לא רוצה לעשות על גבי הפורום את הוויכוח המיותר הזה,
אבל אני רק אזכיר לך שלא רצית להמשיך לי את האחסון שנתת לי במתנה בעבר ולכן הייתי חייב לשלם,
כעת אני לקוח כמו כל אחד אחר ומאוד מאוכזב, בעיקר בגלל שלא חשבתי שאם כל המידע הולך
בגללך אני צריך לאבד אותו כי לא שילמתי, זה פשוט לא הגיוני.